Nythän on hyvä muistaa mistä tämä juttu lähti liikkeelle. "Merkkiliikkeessä väitettiin että yksikään siellä huollossa käynyt 700-sarjalainen v8 tai v12 koneella ei ole päässyt 200tkm ilman koneremppaa". Kukaan ei ole ennen kuullutkaan näistä vioista?
kuinka monta yksilöä sitten oli kyseessä? 1 kpl? 20? 1000?
tietty voisi myös ajatella että sen merkkiliikkeen huoltopojat oli sitä osastoa jonka hellissä kätösissä mikään auto ei selviä 200t km ilman koneremppaa
Musta alkaa vähän tuntua siltä ettei noi tiedä mitään noissa merkkiliikkeissä. Esim. Turun Metro-Auton huollossa äijä vakavalla naamalla selitti ettei yksikään E36:sen vesipumppu (M50) ole koskaan hajonnut? Voi vittu sehän oli iso ongelma alkuaikoina jolloin ne oli muovisilla siivillä, mutta äijä vaan väitti ettei ole koskaan hajonnut, eikä uskonut mun juttuja (ei niihin kyllä aina kannata uskoa, mutta tää on totta... :lol: ) :juo
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Hemin tekstejä kun lukee niin ne on 99% negatiivisia, tosin osa on kyllä "asiantuntevia". Luottakaa itseenne ja omiin selvityksiin. Omalla Saksan "tulvista" yms selvinneellä "mittariruuvatusta" 750:llä, KYLLÄ sillä laukeavalla V12 on jo ajettu 213tkm eikä sitä vielä ole avattu. Suhtautukaa kriittisesti ja kyseenalaistakaa muiden tekstit jos siltä tuntuu.
Onnellinen V12 ja 745 omistaja.
Comment