Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua Apua ! chipchip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530TIC
    Bimmer Rookie
    • Nov 2008
    • 41
    • Espoo

    Apua Apua ! chipchip

    Elikkä löytyiskö joltain jotain sopivaa chippiä tämmöselle kokoonpanolle, vai tarviikos tehdä yhtään mitään ?? Koneena toimii siis M30B30 vm-88

    KKK-ahdin k27 (pako 65mm ja imu 48mm) @ 0,4-0,5 bar
    Välijäähdytin

    Ja jos joltain löytyy ylimäärästä öljypohjaa ja öljy filsun jalkaa niin kertokaa ihmeessä !
    Terveisin: Marcus
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    eiköhän motronic tuon kokoluokan ahdot hallitse.. jos ei niin en kyllä mitään kiina-lastua lähtis sovittamaan.. mega
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Ei jää säätämättömällä motronicilla kuin kasa metalliromua parin ekan täyskiihdytyksen jälkeen. Ei tunnista mistään ilmamäärän lisääntymistä kun pyörii kiinteillä kartoilla täyskaasulla. Ja vaikka sinne bensaa ruikkaisi jollain lisäruiskulla niin nakuttaa itsensä paskaksi kuitenkin kun ennakot on väärät -> säädätys penkissä tai ruiskun vaihto.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • Tonppa1
        Bimmer Rookie
        • Dec 2006
        • 142
        • Hki

        #4
        Originally posted by Cell View Post
        Ei jää säätämättömällä motronicilla kuin kasa metalliromua parin ekan täyskiihdytyksen jälkeen. Ei tunnista mistään ilmamäärän lisääntymistä kun pyörii kiinteillä kartoilla täyskaasulla. Ja vaikka sinne bensaa ruikkaisi jollain lisäruiskulla niin nakuttaa itsensä paskaksi kuitenkin kun ennakot on väärät -> säädätys penkissä tai ruiskun vaihto.
        Eikös bensanpaine nouse hieman ahtojen mukana? Joku 0,3bar asti saattais toimia? Menee kuitenkin sairaan laihalla, koska ylipaineen puolella kone haluaa paksumpaa seosta. 5000rpm kieppeillä sytkä niin aikaisella, että bensaa joutuu työntää liiaksi asti ettei nakuta.
        E46 320dAT -02

        Comment

        • Morkai
          BTCF Member
          • Sep 2005
          • 3197
          • Saarijärvi

          #5
          Niin, eikösse Motronicci homman ihan hanskaa ku säätää ilmamäärämittarin kohilleen ja ei koskaan käytä täyskaasua. Muutenkin kun ei aja kovaa, vaan mieluusti tasakaasulla hissukseen. Toki jos aikoo painaa kaasun pohjaan, noh.. uusia koneita ja toimivia moottorinohjauksiakin löytyy.
          sigpic
          E23 728iA V8-projekti
          E38 730D -projekti
          E39 540iA -projekti
          I01 i3 -projekti

          Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Originally posted by Tonppa1 View Post
            Eikös bensanpaine nouse hieman ahtojen mukana? Joku 0,3bar asti saattais toimia? Menee kuitenkin sairaan laihalla, koska ylipaineen puolella kone haluaa paksumpaa seosta. 5000rpm kieppeillä sytkä niin aikaisella, että bensaa joutuu työntää liiaksi asti ettei nakuta.
            Absoluuttinen kyllä, mutta suhteellinen ei muutu, jolloin ruiskutusmäärät ovat edelleen riippuvaisia vain aukioloajasta.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • S4Driver
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 572
              • Kaukana

              #7
              Originally posted by Morkai View Post
              Niin, eikösse Motronicci homman ihan hanskaa ku säätää ilmamäärämittarin kohilleen ja ei koskaan käytä täyskaasua. Muutenkin kun ei aja kovaa, vaan mieluusti tasakaasulla hissukseen. Toki jos aikoo painaa kaasun pohjaan, noh.. uusia koneita ja toimivia moottorinohjauksiakin löytyy.
              ei koskaan käytä täyskaasua. Muutenkin kun ei aja kovaa, vaan mieluusti tasakaasulla hissukseen.

              Harva nyt turbokonetta tekee mummoillakseen sen kanssa.
              Että mitä vitun järkeä?

              Kokemusta on. En laittais enää motronicilla ees tyhjäkäynnille.
              Oppirahat on maksettava. Kuitenkaan et varmaan järkipuhetta kuuntele vaan ajat vakio-ohjauksella.
              Hyvä siitä tulee kun laitat vielä ainakin 1bar painetta.

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10501
                • Saaressa

                #8
                Originally posted by S4Driver View Post

                Kokemusta on. En laittais enää motronicilla ees tyhjäkäynnille.
                Oppirahat on maksettava. Kuitenkaan et varmaan järkipuhetta kuuntele vaan ajat vakio-ohjauksella.
                Hyvä siitä tulee kun laitat vielä ainakin 1bar painetta.
                Sama juttu..

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎