Ok, ymmärsin täältä lukemistani posteista, että tuosta "puolittaisesta" vaihdosta on vielä enemmän haittaa kuin hyötyä verrattuna huuhteluun. Sellaisessa ymmärryksessä olen, että jos öljynvaihto tehdään ensimmäisen kerran tuolla +200tkm, niin tuo huuhtelu on kuitenkin ainoa oikea vaihtoehto. Auttaa sitten tai ei.
Ja siitä olen tietoinen (myös täältä lukemani perusteella), että jos peli on jo pelattu, niin sille ei sitten voi mitään ja tuo huuhtelu on vain rahan tuhlausta. Kuten jo aiemmin totesin, niin sillä ei kauheasti ole väliä, että tuleeko loppuremontin hinnaksi 2500€ vai 3000€. Molemmissa tapauksissa työmotivaatio kasvaa huomattavasti.
Hieman kuitenkin epäilen, että vika ei olisi laatikossa, koska tälläkin hetkellä toimii ihan moitteetta. Vaihtaa ihan ok ja kickdown ongelma on poissa. En tosin ole kokeillut tuota täyskiihdytystä kuin ehkä 10-15 kertaa, mutta ne ainakin toimi niin kuin pitikin. Ja tulevaisuudessa tuskin juuri tulen kokeilemaankaan... ne ajat alkaa olla ohi.
Katsotaan nyt miten pelittää, kun haen tänään tuolta öljynvaihdosta ja saan ajeltua 1000-2000 km. Olettaen, että niin pitkälle kulkee.
Laitan tänne infoa oliko hyötyä/haittaa.
Ja siitä olen tietoinen (myös täältä lukemani perusteella), että jos peli on jo pelattu, niin sille ei sitten voi mitään ja tuo huuhtelu on vain rahan tuhlausta. Kuten jo aiemmin totesin, niin sillä ei kauheasti ole väliä, että tuleeko loppuremontin hinnaksi 2500€ vai 3000€. Molemmissa tapauksissa työmotivaatio kasvaa huomattavasti.
Hieman kuitenkin epäilen, että vika ei olisi laatikossa, koska tälläkin hetkellä toimii ihan moitteetta. Vaihtaa ihan ok ja kickdown ongelma on poissa. En tosin ole kokeillut tuota täyskiihdytystä kuin ehkä 10-15 kertaa, mutta ne ainakin toimi niin kuin pitikin. Ja tulevaisuudessa tuskin juuri tulen kokeilemaankaan... ne ajat alkaa olla ohi.
Katsotaan nyt miten pelittää, kun haen tänään tuolta öljynvaihdosta ja saan ajeltua 1000-2000 km. Olettaen, että niin pitkälle kulkee.
Laitan tänne infoa oliko hyötyä/haittaa.
Comment