nojoo...noh...jos ny tällä kertaa jätetään välistä kyllähän tollanen seiska silleen kävis autona mutta ei viitti silleen kumminkaan jos jotaki käy tyyliin mutka menee pitkäksi jotaki kumman syystä ei viitti hienoo autoo rääkätä tai vastaavaa toki oishan tuo varmaan mellevä peli jos ottas tekniikan ja nakkais pienempään koriin
heh mutta nuo myydään "lihoiksi" ellei joku kokonaisena ota.
Radalle kun olet menossa niin E30 on ehdottomasti parempi vaihtoehto pienemmän kokonsa ja yksinkertaisuutensa vuoksi.
1000hp saat moottorista kuin moottorista ulos ahdettuna, pure-pf:n foorumilta löytyy esimerkkejä spekseineen
M20 tai M50 moottoriksi, E36 328 / M3 // E34 525tds:n vaihdelaatikko (ZF:n tekele) on todella kestävä.
Peräksi riittää alkuun E30 lukkoperä, toki se ei älyttömiä kestä joten esim. E34 M5 perän sovittaminen paikoilleen voi olla fiksu veto.
Alustan voi tehdä itse (esim. signatureni linkkien takaa löytyy höpinää moisesta) tai teettää (rally systems, rally race) tai ostaa (d2, H&R, KW. ebaysta löytyy).
Tämä BTCF:n kauppatori on paras paikka suomessa josta osia löytyy, eli ei muuta kuin ilmoituksia selailemaan
Kannattaa myös selailla tätä foorumia läpi, tietoa löytyy kyllä.
joo...no budjetilla ei oo niin kauheeta merkitystä koska kyseessä ois pitkän tähtäimen rojekti... no mitä tuo e30 lukko kestää? tai minkälaista tehoo? joo tästä tän voorumin kaupasta onki kokemusta :d tulihan tuota purettua e34 535... kaverin kans vedettiin pökkiin se mutta jos ois hoksannu niin ois jättäny sen koneen itelle xD mutta..menny on mennyttä turhaako murehtiin?
When The Grip Ends...The Drift Begings And Power Is Nothing Without Control...
joo...no budjetilla ei oo niin kauheeta merkitystä koska kyseessä ois pitkän tähtäimen rojekti... no mitä tuo e30 lukko kestää? tai minkälaista tehoo? joo tästä tän voorumin kaupasta onki kokemusta :d tulihan tuota purettua e34 535... kaverin kans vedettiin pökkiin se mutta jos ois hoksannu niin ois jättäny sen koneen itelle xD mutta..menny on mennyttä turhaako murehtiin?
Nooh, kai sillä vähä lienee että onko 5ke vai 50ke käytettävissä?
E30 lukko kestää sen 500hp ("heitto"), vetarit taitaa kyllä paukkua jo aiemmin, ainakin vanhat.
Onhan noita M30:jä myynnissä, ei ne mitään harvinaisuuksia ole
ja toki muutakin jos on omia kokemuksia kyseisetä aiheesta
niin ja miten puslien kans että kannattaa varmaan lätkiä kaikki uusiks tukevimpiin ja jämäkämpiin? onko kellään tietoo paljo maksaa kokosarjat? e30 tai e34?
Laita suoraan delrin tai nylon puslat
BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
Englannista E36M3coupe tai sedan. Ehjä auto alkaen 5000e suomeen tuotuna. Valmiina jarrut, loota ja mukava kone ja lisäksi paljon ylimääräistä osaa mitä voi myydä pois kuten sisusta.
Mikäli ohjauksen oikeanpuoleisuus häiritsee, sen voi vaihtaa pienillä kustannuksilla vasemmalle. Periaatteessa halvin mahdollinen miina olisi paras, joita saa alkaen 2500e, koska kumminkin moottori täytyy remontoida kumminkin. Tosin itse valitsisin 325i koska niiden moottorit maksaa n. 500-600e, ei vanoksia ja aihiot todella edullisia ja varaosakoneiden saatavuus hyvä. Kumminkin tehoa saa 2.5 koneesta varmasti tarpeeksi.
Coupen on siinä mielessä paras, että ko. koriin löytyy valmiina monelta valmistajalta kaaria, jotka täyttävät säännökset, esim. Sparcolta. Lisäksi kuituosien sekä peltiosien saatavuus coupe koriin on huomattavasti parempi kuin muihin korin malleihin, mikä on muka lisä varsinkin äksidentin sattuessa.
Tosin kuten Hammu jo aikaisemmin totesikin, helpointa on ostaa joku riisikippo...
Tosin itse valitsisin 325i koska niiden moottorit maksaa n. 500-600e, ei vanoksia ja aihiot todella edullisia ja varaosakoneiden saatavuus hyvä. Kumminkin tehoa saa 2.5 koneesta varmasti tarpeeksi.
mistäs tälläsiä saa 1000+ tuntuu olevan kaikki 200-300 ajetut
ja jos rifteriä tekee mieli niin kallistuisin enempi soarerin suuntaan parempi kone kun nissanin padat.
Putkiston vaihdolla jo 3-350hp pääsee helpommin alkuun hinnat autoilla jotain 5-6k€
Comment