Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drifteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arnolds
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3311
    • Kajjjaani

    #16
    Originally posted by Temelson View Post
    nojoo...noh...jos ny tällä kertaa jätetään välistä kyllähän tollanen seiska silleen kävis autona mutta ei viitti silleen kumminkaan jos jotaki käy tyyliin mutka menee pitkäksi jotaki kumman syystä ei viitti hienoo autoo rääkätä tai vastaavaa toki oishan tuo varmaan mellevä peli jos ottas tekniikan ja nakkais pienempään koriin
    heh mutta nuo myydään "lihoiksi" ellei joku kokonaisena ota.
    F26 xDrive20d TwinPower

    EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

    Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

    Comment

    • Hammu
      Moderator
      • Nov 2006
      • 3971
      • Nurmijärvi

      #17
      Originally posted by herja View Post
      Ihmettelinkin mihin se linkki on sigusta kadonnut vai oliko sitä siinä koskaan? Myitkö koneen vai tuleeko omaan käyttöön?

      edit. vähän off-topiccia
      Joku sen tais ostaa.

      Comment

      • Temelson
        Newbiemmer
        • May 2009
        • 9
        • Ylivieska

        #18
        Originally posted by Jonsku View Post
        Hep!

        Oli tosiaan M5:n V8 moottori myynnissä mutta ei ole enää..

        Anyways, minkämoisella budjetilla olet lähdössä hommaa tekemään? M20, M30 tai M50 turbolla ollee "se fiksuin" vaihtoehto.

        Radalle kun olet menossa niin E30 on ehdottomasti parempi vaihtoehto pienemmän kokonsa ja yksinkertaisuutensa vuoksi.




        1000hp saat moottorista kuin moottorista ulos ahdettuna, pure-pf:n foorumilta löytyy esimerkkejä spekseineen

        M20 tai M50 moottoriksi, E36 328 / M3 // E34 525tds:n vaihdelaatikko (ZF:n tekele) on todella kestävä.
        Peräksi riittää alkuun E30 lukkoperä, toki se ei älyttömiä kestä joten esim. E34 M5 perän sovittaminen paikoilleen voi olla fiksu veto.
        Alustan voi tehdä itse (esim. signatureni linkkien takaa löytyy höpinää moisesta) tai teettää (rally systems, rally race) tai ostaa (d2, H&R, KW. ebaysta löytyy).

        Tämä BTCF:n kauppatori on paras paikka suomessa josta osia löytyy, eli ei muuta kuin ilmoituksia selailemaan

        Kannattaa myös selailla tätä foorumia läpi, tietoa löytyy kyllä.

        joo...no budjetilla ei oo niin kauheeta merkitystä koska kyseessä ois pitkän tähtäimen rojekti... no mitä tuo e30 lukko kestää? tai minkälaista tehoo? joo tästä tän voorumin kaupasta onki kokemusta :d tulihan tuota purettua e34 535... kaverin kans vedettiin pökkiin se mutta jos ois hoksannu niin ois jättäny sen koneen itelle xD mutta..menny on mennyttä turhaako murehtiin?
        When The Grip Ends...The Drift Begings And Power Is Nothing Without Control...

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4645
          • Tuusula

          #19
          Originally posted by herja View Post
          Ihmettelinkin mihin se linkki on sigusta kadonnut vai oliko sitä siinä koskaan? Myitkö koneen vai tuleeko omaan käyttöön?
          Joo kaupaksi tosiaan meni, ratakäyttöön

          Originally posted by Temelson View Post
          joo...no budjetilla ei oo niin kauheeta merkitystä koska kyseessä ois pitkän tähtäimen rojekti... no mitä tuo e30 lukko kestää? tai minkälaista tehoo? joo tästä tän voorumin kaupasta onki kokemusta :d tulihan tuota purettua e34 535... kaverin kans vedettiin pökkiin se mutta jos ois hoksannu niin ois jättäny sen koneen itelle xD mutta..menny on mennyttä turhaako murehtiin?
          Nooh, kai sillä vähä lienee että onko 5ke vai 50ke käytettävissä?

          E30 lukko kestää sen 500hp ("heitto"), vetarit taitaa kyllä paukkua jo aiemmin, ainakin vanhat.

          Onhan noita M30:jä myynnissä, ei ne mitään harvinaisuuksia ole
          - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

          ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • larzu85
            BTCF Member
            • Feb 2007
            • 821
            • Mustasaari

            #20
            Originally posted by Temelson View Post
            juu...kiitos...tää auttaa taas lisää asiaa

            lisää vaan linkkejä tiedon janoiselle

            ja toki muutakin jos on omia kokemuksia kyseisetä aiheesta

            niin ja miten puslien kans että kannattaa varmaan lätkiä kaikki uusiks tukevimpiin ja jämäkämpiin? onko kellään tietoo paljo maksaa kokosarjat? e30 tai e34?

            Laita suoraan delrin tai nylon puslat
            BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

            BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

            EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

            EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

            EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

            EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

            EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

            Comment

            • Temelson
              Newbiemmer
              • May 2009
              • 9
              • Ylivieska

              #21
              Originally posted by Jonsku View Post
              Nooh, kai sillä vähä lienee että onko 5ke vai 50ke käytettävissä?

              E30 lukko kestää sen 500hp ("heitto"), vetarit taitaa kyllä paukkua jo aiemmin, ainakin vanhat.

              Onhan noita M30:jä myynnissä, ei ne mitään harvinaisuuksia ole
              no silleen että budjetti kummiski pysyy suhteellisena...ettei ny ehkä kumminkaan tuota 50ke ...enemmän tuossa 5ke ....ainaki näin aluksi

              larzu85...onko tietoo mistä tällasia saa ja mitä hintaa? onko kokemuksia tai kertomuksia niistä?
              When The Grip Ends...The Drift Begings And Power Is Nothing Without Control...

              Comment

              • Hammu
                Moderator
                • Nov 2006
                • 3971
                • Nurmijärvi

                #22
                Ihan rehellisesti sanottuna jos meinaa ruveta driftaamaan, niin kannattaa ostaa joku japanin kippo.

                Esim 200sx S13 alustan osia ja viripalikoita löytyy vaikka ja kuinka vitusti.

                Comment

                • Kenzu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2002
                  • 1285
                  • Vaasa

                  #23
                  niin ja onhan tuolla myydään osastolla myynnis 535 missä ahdin mukana, jos välttämättä penarin haluaa pulkaksi..
                  Lamborghini Gallardo
                  Ex:
                  F87 M2
                  F82 M4
                  F15 X5M50d
                  F31 330d
                  E60 M5
                  E46 M3
                  E63 645ci
                  E60 530d -07 M5D satinwhite
                  E36 M3 Turbo
                  E30 325 cäbi -92

                  Comment

                  • ///saMuli
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 964
                    • Seinäjoki

                    #24
                    Ja jos etsit rullaavaa koria ilman tekniikkaa niin multa löytyis E36 328 farkku. Sisustakin on valmiiksi purettu

                    Jos pelkkää driftinkii alat harrastaan niin farmari korimalliltaan ei ole mikään huono asia. Melkein jopa päinvastoin...
                    https://www.instagram.com/hackberryracing/


                    BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

                    EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

                    Comment

                    • jani
                      BTCF Member
                      • Jul 2002
                      • 5151
                      • Kuopio

                      #25
                      Englannista E36M3coupe tai sedan. Ehjä auto alkaen 5000e suomeen tuotuna. Valmiina jarrut, loota ja mukava kone ja lisäksi paljon ylimääräistä osaa mitä voi myydä pois kuten sisusta.
                      Mikäli ohjauksen oikeanpuoleisuus häiritsee, sen voi vaihtaa pienillä kustannuksilla vasemmalle. Periaatteessa halvin mahdollinen miina olisi paras, joita saa alkaen 2500e, koska kumminkin moottori täytyy remontoida kumminkin. Tosin itse valitsisin 325i koska niiden moottorit maksaa n. 500-600e, ei vanoksia ja aihiot todella edullisia ja varaosakoneiden saatavuus hyvä. Kumminkin tehoa saa 2.5 koneesta varmasti tarpeeksi.

                      Coupen on siinä mielessä paras, että ko. koriin löytyy valmiina monelta valmistajalta kaaria, jotka täyttävät säännökset, esim. Sparcolta. Lisäksi kuituosien sekä peltiosien saatavuus coupe koriin on huomattavasti parempi kuin muihin korin malleihin, mikä on muka lisä varsinkin äksidentin sattuessa.

                      Tosin kuten Hammu jo aikaisemmin totesikin, helpointa on ostaa joku riisikippo...
                      Last edited by jani; 26-05-2009, 14:00.
                      F33 435d Mineral-grau metallic
                      K40 K1200s sondermodell

                      Comment

                      • m-n
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2003
                        • 155
                        • uusimaa

                        #26
                        Tosin itse valitsisin 325i koska niiden moottorit maksaa n. 500-600e, ei vanoksia ja aihiot todella edullisia ja varaosakoneiden saatavuus hyvä. Kumminkin tehoa saa 2.5 koneesta varmasti tarpeeksi.
                        mistäs tälläsiä saa 1000+ tuntuu olevan kaikki 200-300 ajetut


                        ja jos rifteriä tekee mieli niin kallistuisin enempi soarerin suuntaan parempi kone kun nissanin padat.
                        Putkiston vaihdolla jo 3-350hp pääsee helpommin alkuun hinnat autoilla jotain 5-6k€
                        Last edited by m-n; 26-05-2009, 17:48.
                        E39 530d -99

                        Comment

                        • Jonsku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2002
                          • 4645
                          • Tuusula

                          #27
                          Originally posted by m-n View Post
                          mistäs tälläsiä saa 1000+ tuntuu olevan kaikki 200-300 ajetut
                          Briteistä ja saksasta näyttäisi saavan postikuluineen siihen 600e kieppeille ..
                          - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                          ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                          ex. Alpina D10 Touring #33/94
                          ... and many more

                          Comment

                          • Peltsii
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2007
                            • 7061
                            • Turenki

                            #28
                            E34 nyt viimeinen valinta tohon, alustan osien saatavuuden takia. E36 saa mukavast helpollai jo osia, toisin kuin E34..
                            DUCATI 1098 RACING EVO

                            Comment

                            • 280Paavo
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2008
                              • 136
                              • joensuu

                              #29
                              Originally posted by ///saMuli View Post
                              Ja jos etsit rullaavaa koria ilman tekniikkaa niin multa löytyis E36 328 farkku. Sisustakin on valmiiksi purettu

                              NOH?? mites se rojekti?
                              Euro-spec supra tt
                              e60 530i
                              audi 100 2.6Q
                              honda cbr 954

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎