miten onnistuu 24v 525i-91 kotikonstein????????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
huoltovalon nollaus
Collapse
X
-
Riittääkö, jos vetää minkä vaan piuhan kiinni 7pinniin ja siitä maahan ?
edit: siis joku toinen pitää paikallaan ja mä istun kajuutassA?-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Jep, normaali sähköpiuha toimii hyvin..
Mulla toimi näin e34:sessa ja onnistuu siis ilman kaveriakin:
20-pinnisen huoltokaapelin nollaus:
- huoltokaapelin pinniin 7 johdon toinen pää kiinni...
- virta päälle kakkosasentoon (niin että huoltovalot palaa)
- toinen johdon pää kiinni napaan 19 ja kellosta aikaa TASAN 11 sekunttia.
- johto irti!
- kaapelin kansi kiinni
- virrat pois.
- virrat päälle ja VOILA; ärsyttävä valo on kadonnut..Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
-
Itsellä 1k ohmin vastus välisssä siinä piuhassa jolla nollailen tota.. ettei pääse käymään mitään hasardia... Niin ja onnistuu ihan helposti yksinkin kun laittaa vaan virrat päälle ja menee vasta sen jälkeen kytkemään piuhan sopivaksi ajaksi.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
huoltovaloista vielä sen verran että mulla palo sielä mittari taulussa punanen ja keltanen valo,koitin sit nollata 7 ja 19 yhteen n.11 sek. Tulos:vihreät valot palaa ja pun/kel valot sammu ja hävis se teksti inspection tai jotain . Mikä pitäis olla lopputulos kun auto on ollu mulla vuoden ja huoltovalo on palanut kokoajan niin en tiedä miten ne valot kuuluu palaa??? auto on 525i -92. :shock:
Comment
-
-
Jeps, ihan oikein ne on nyt.
Kun laitat virrat päälle, sulla pitäisi olla kaikki vihreät ledit päällä, ei mikään muu (keltainen tai punainen tai inspection tai service valo).
Kun sitten ajelet muutaman tuhannen, huomaat että joku kaunis päivä yksi vihreä on sammunut. Kun kaikki vihreät on sammuneet, syttyy ensimmäinen keltainen ledi. Kun vuorostaam eka punainen syttyy, on aika tehdä huolto. Joko "Service" (öljynvaihto) tai "Inspection" (laajempi) ohjelman mukainen huolto.
Seuraavalla kerralla, nollaa ne valot heti kun olet huoltanut/huollattanut autosi
t: Timo
Comment
-
Comment