Originally posted by HJP
Announcement
Collapse
No announcement yet.
huoltovalon nollaus
Collapse
X
-
BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
-
-
Itse nollasin perjantaina juuri oil servicen... Heti ekalla yrittämällä onnistui
-Virrat 2 asentoon
-Kansi auki
-johto pinni 7 ja pinni 19 väliin ~3sek
-virrat pois
-virrat päälle ja nollaantunut
-kansi kiinniNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Itse tuossa kanssa noita nollailin, mutta toi prkleen kello ei tykkää sammua ei sitten millään. Eka nollasin oilin, sitten inspectionin, 20s väliä ja 12s uudestaan mutta siltikin toi hiton kello palaa. Joku mättää mutta mikä? Mikäköhän koko kellovalon tarkoitus edes on?BTCF Team Kännissä Alasti
Ex: E30 325 Cab aka rylläysbussi
Comment
-
-
Originally posted by BMWFW24Jarrunesteen tunnit täynnä, laskee 2 vuotta vaihtoväliksi. Ei nollaudu kotikonstein.BTCF Team Kännissä Alasti
Ex: E30 325 Cab aka rylläysbussi
Comment
-
-
Originally posted by lastusNjaa.. Kyllä tuolla toisessa threadissä oli että nollautuis. Pitääpä sitten vaihdella varmaan nesteet. Palakoot sitten prkle valo jos ei ite saa nollittua.
Comment
-
-
Nollasin -93 520:sta huoltovalot jolloin sydeemi oli tällainen: kaksi kappaletta piuhoja ja painokytkin väliin niin saa jakkaralla istuen todeta tuhot. Ensin n. 13 ja ledit vaihtui vihreäksi itsestään, inpection valo taasen laskeskelin n.20 sekuntiin mutta sammuikin vasta kun vapautin kytkimen. No, lopputulos oli haluttu.
Kerrottakoon vielä että virtalukko on kakkosasennossa sytytysvirta kytkettynä.
Comment
-
-
No ei vaan nollaannu!
Mottina M50B20.
Viime öljynvaihdon jälkeen nollaantui, kun laittoi piuhat pinneihin 7 ja 19.
Sitten autoon ja virrat päälle. Vaihtui valot vihreäksi. Virrat pois pistokkeen kansi kiini ja valmis.
Nyt ei nollaannu sitten millään... kaikki tässä sopicissa mainitut vaihtoehdot kokeiltu.
Oliskos kellä vielä jotain vinkkiä asiaan???
Ja tällä hetkellä palaa oilservice "kello" inspection sekä keltainen ja punainen palkki.Last edited by Valunki; 16-10-2009, 09:04.E90 330i -05 6v. man.
Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07
Exät:
E39 520i -97 :think
E36 320i sedan -94
E28 520i -87 bavaria Oolt skool
Comment
-
-
Originally posted by Valunki View PostNo ei vaan nollaannu!
Mottina M50B20.
Viime öljynvaihdon jälkeen nollaantui, kun laittoi piuhat pinneihin 7 ja 19.
Sitten autoon ja virrat päälle. Vaihtui valot vihreäksi. Virrat pois pistokkeen kansi kiini ja valmis.
Nyt ei nollaannu sitten millään... kaikki tässä sopicissa mainitut vaihtoehdot kokeiltu.
Oliskos kellä vielä jotain vinkkiä asiaan???
Ja tällä hetkellä palaa oilservice "kello" inspection sekä keltainen ja punainen palkki.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKello ei oo oil servceä varten, vaan jarrunesteitä. Noi vaatii eri pituisen ajan, kun oil servicen kuittaus. En muista tarkkaa sekunti määrää, mutta joku varmaan muistaa. Oisko 11?
Ei saa mitn kuitattua...E90 330i -05 6v. man.
Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07
Exät:
E39 520i -97 :think
E36 320i sedan -94
E28 520i -87 bavaria Oolt skool
Comment
-
Comment