..................
mistä tietää käykö vajaalla?
Collapse
X
-
Itellä oli sama vika silloin ku oli kansi halki.. Kylmänä kolisteli viidellä ja sitten ku vedet pääsi sylinteristä pois, alko toimiin normaalisti.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
Originally posted by viktor View PostTuskin se sitä nestettä tulpan päälle lykkäsi..? Lisäksi oireet oli kysyjällä päinvastoin
Joissain koneissa on näkynyt sellasia suljettuja "jakotukkeja" jopa venakoppien välissä, sellanen kun pikkusen alkaa vanhemmiten tihkumaan niin hiljalleen kerää nestettä tulpille. Näin oli suprassa, tuosta koneesta en tiedä mitä siellä on.
ja kansi on ponnistettu samaan aikaan kun tiivisteet vaihdettiin.
siispä kertokaa joku joka näihin on enemmän perehtynyt, että mistä se voi vuotaa?
Comment
-
Originally posted by dippaaja View Postkansi on ponnistettu samaan aikaan kun tiivisteet vaihdettiin.
Olisiko mahdollista käyttää kone ensin kuumaksi (=paineistaa),ja sitten pikaisen puolien irroittamisen jälkeen katsoa mistä noihin tulpankoloihin nestettä tulee.Last edited by Heguli 31; 23-06-2009, 13:00.
Comment
-
Originally posted by Heguli 31 View Post...Olisiko mahdollista käyttää kone ensin kuumaksi (=paineistaa),ja sitten pikaisen puolien irroittamisen jälkeen katsoa mistä noihin tulpankoloihin nestettä tulee.
e: putsasin kolot, ja laitoin puolat nippuun niin kyllähän tuo toimi normaalisti pienen lenkin kun ajoin.
kunhan kerkee nii pitää käydä kenkimässä lisää ja tarkistaa sit taas 6 puola että onko koloon tihkunu uutta nestettä..
Comment
-
ei ole vuotoja löytynyt, ja ei ole vuotanut enää mitään sinne koloihin.
mutta sellasta vielä että kun osasta puolista oli ne kumilutterot mitkä tulee sinne tulppaan kiinni, niin ne oli vähä rispaantuneet, osasta oli pieniä paloja irronnut (siis ihan päästä), sellasia 0,5cm x 0,5 cm kokoisia.
ja luin jostain jotta aika helposti lyö välistä jos on välä kulahtaneet, niin saako niitä vaihdettua mitenkään?
Comment
Comment