Announcement

Collapse
No announcement yet.

m3 kaasu hirttää. läppärungon purkajia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    #31
    Originally posted by sierra4x4tbo View Post
    Eikös se kannattaisi purkaa ja kattoa mikä siellä on vikana, eikä virtuaalikorjata foorumilla.. :think
    odotinkin jo tätä.. kyllä. ensi viikolla puran. niinkuin kirjoitin aiemmin.

    omasta mielestä täällä on vaan aina paljon turhempiakin topicceja missä jahrustellaan asioista..
    Nykyisin mennään X3 E83

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #32
      Originally posted by O-Peksi View Post
      Joo, paitsi, että Mörökölli puhuu luistikaasarista, jonka jumiutumisongelmia ei voi millään muotoa verrata tähän... Sama, kun vertaat giljotiiniläppärunkoja ja "normaalilla" läpällä olevia läppärunkoja.

      Luin vielä tuon siun tekstin uusiks, enkä edelleenkään ymmärrä, mihin läppä vois ottaa kiinni. Käytännössä läppäakseleissa pitäis siun teorian mukaan olla ainakin milli välystä, että se mihinkään jumittaisi, ja tuota pidän suht epätodennäköisenä.:think
      Se sama imu niihin läppiin vaikuttaa on se liukuva tai kääntyvä. Nythän on ainoa ero sen jumittumisen (moottori käy) ja ei-jumittumisen (moottori ei käy) välillä se imu. Tuskin sitä mikään lämpö jumittaa tai moottorin värinä. Voisikohan siellä jossain läpässä sitten olla jotain damagea :think

      Vetäseppäs se taas jumiin ja kokeilet liikuttaa sitä akselia edestakaisin muttei kiertämällä, joka läppiksen molemmista päistä samalla tavalla. Jos se vaikka vapautuisi.
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Harrison
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 1525
        • Iisalmi

        #33
        Originally posted by jarci View Post
        odotinkin jo tätä.. kyllä. ensi viikolla puran. niinkuin kirjoitin aiemmin.

        omasta mielestä täällä on vaan aina paljon turhempiakin topicceja missä jahrustellaan asioista..
        Aja jare tästä minun pihan kautta ennen ku purat, niin vilastaan sitä.
        Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
        Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
        Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella

        Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

        Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT

        EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i

        Comment

        • jarci
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2006
          • 783
          • Sawo

          #34
          Originally posted by Harrison View Post
          Aja jare tästä minun pihan kautta ennen ku purat, niin vilastaan sitä.
          meen ma. aamuna aikaisin vieremälle jo ja puran siellä.. työt alkaa jo 6lta..
          Nykyisin mennään X3 E83

          Comment

          • jarci
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2006
            • 783
            • Sawo

            #35
            vika selvis, kaasuläpän eteen oli noussut muovinen irto osa. osa on ilmeisesti öljykanisterin korkista,sinetti, alipaine nosti muovin kaaasuläpän väliin silloin tällöin.. sitä en tiiä miten se sinne on mennyt..ei välttämättä edes omana aikana.

            pääasia että toimii.. vika ei ollut vakava.
            Nykyisin mennään X3 E83

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎