Announcement

Collapse
No announcement yet.

läpiviennit tulipellistä pelkääjän puolelle !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cologne
    Newbiemmer
    • Mar 2009
    • 10
    • Oulu

    läpiviennit tulipellistä pelkääjän puolelle !

    Pitäs laittaa defan sisätilanlämmittimen pistorasia pelkääjän jalkatilaan.. piuhat on haaroitettu vastukselta, mutta missä on järkevä valmis läpivienti ?
    Ei kiinnnostast ruveta poraamaan summa mutikassa.. jotain paskaksi
    Raha on raudassa tallessa !

    -BMW 320i -95 automatic
    -Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
    -ikuprojekti BMW 520i -83
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by cologne View Post
    Pitäs laittaa defan sisätilanlämmittimen pistorasia pelkääjän jalkatilaan.. piuhat on haaroitettu vastukselta, mutta missä on järkevä valmis läpivienti ?
    Ei kiinnnostast ruveta poraamaan summa mutikassa.. jotain paskaksi

    Aattelitko taunukseen vai mihin tehdä?

    Comment

    • cologne
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 10
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Hammu View Post
      Aattelitko taunukseen vai mihin tehdä?
      no perskule .... Mosseen ois tarkotus (e36)
      Raha on raudassa tallessa !

      -BMW 320i -95 automatic
      -Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
      -ikuprojekti BMW 520i -83

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16344
        • Leppävirta

        #4
        Kysynpäs samalla topickkia lainaten että mistä E39:ssä on järkevin viedä töspeli sisään? Ja tuo sigun 528 Touring kyseessä.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • _nixu_
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 8972
          • Kellokoski

          #5
          Originally posted by Haju69 View Post
          Kysynpäs samalla topickkia lainaten että mistä E39:ssä on järkevin viedä töspeli sisään? Ja tuo sigun 528 Touring kyseessä.


          Tuolta tuon ohjainboksikotelon kautta.
          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

          Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

          Comment

          • bmw e34
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2002
            • 633
            • raahe

            #6
            Originally posted by Haju69 View Post
            Kysynpäs samalla topickkia lainaten että mistä E39:ssä on järkevin viedä töspeli sisään? Ja tuo sigun 528 Touring kyseessä.
            vänkärin puolen raitisilma-suodatinkotelon kautta (se jonka alla on myös moottorinohjaus, abs- ja vaihteisto ECU :t), siellä on valmis läpivienti joka kyllä saattaa olla tukossa jos autoon on asennettu sille paikalle kuuluva jäähdytyspuhallin. omassani 523 :ssa piti olla ko. kapitus mutta eipä sitä löytynyt.

            Comment

            • Haju69
              Administrator
              • Nov 2005
              • 16344
              • Leppävirta

              #7
              Thanks.
              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

              Comment

              • O.K.
                Moderator
                • Nov 2003
                • 4854
                • Espoo

                #8
                Originally posted by bmw e34 View Post
                vänkärin puolen raitisilma-suodatinkotelon kautta (se jonka alla on myös moottorinohjaus, abs- ja vaihteisto ECU :t), siellä on valmis läpivienti joka kyllä saattaa olla tukossa jos autoon on asennettu sille paikalle kuuluva jäähdytyspuhallin. omassani 523 :ssa piti olla ko. kapitus mutta eipä sitä löytynyt.
                Mulla siellä oli se puhallin, joten porasin sit siihen viereen reiän ja vedin tuon johdon siitä (ja tiivistys sikaflexillä). Tuon jäähdytysputken yläpuolella oli yksi kolo valmiina, mutta siitä ei johto mahtunut, vaikka kuinka yritti änkeä, joten katsoin parhaaksi tehdä kokonaan uuden kolon.

                Moottorista ohjausboksiin vedin tuon johdon noiden alkuperäisten johtojen vierestä, kun siinä oli yksi "tyhjä" johtopaikka valmiina. Ja jälleen sikaflexillä ja sisälämppärin johdon läpivientikumilla tiiviiksi.

                Kuvista: Jäähdytysputkesta näkyy tuossa kuvassa juuri ja juuri vain yläosa. Ja se kolo, josta yritin kaapelia ensin vetää, näkyy kuvan ylälaidassa.
                Attached Files
                Last edited by O.K.; 23-09-2009, 20:30.
                Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
                Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
                E34 525i

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎