Nyt sitten tuli joku häikkä autoon, kun ajaa tasaista vauhtia ja yrittää lähtee kiihyttää niin ahdot ei nouse kuin 0.3 ja kulutusmittari jää 10 ,ei ala vetoja löytyy ennen kuin päästää kaasun ylös vähäs aikaa sitten taas vetää normaalisti. Oisko nyt sitten siirtopumppu? mitään käynti ongelmia/käynnistys ongelmia ei ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyytyy 3.0d
Collapse
X
-
Originally posted by Sampza View PostEli kone menee safemodiin eli vikatilaan. Syitä vaikea sanoa, mutuilen ilmamassamittaria, Egr-karstamössötukosta tai jotain muuta mukavaa.
Piuhannokkaan mars. sillä selviää. 50-80€ maksaa selvitys liikkeessä. Bosch car centerillä ainakin täällä selviää koodinluvusta noin 30€ hintaan.
Ilmamassamittari uusi
ahtopaineantura uusi
ahtopaine solenoidi uusi
imusarja ja egr puhdistettu
turbo kunnostettu
Comment
-
-
Itsellä samaa ongelmaa. Siirtopumpun vaihdolla ei tullut asiaan muutosta. Uusi ahdin odottaa asennusta. Kaikki muu toimintaan vaikuttava on tarkastettu ja uusittu tarvittaessa. Ei kulje 3000rpm jälkeen ja hyytyy paikaltaan lähdettäessä n.120 vauhdissa ja juurikin kun höllää niin sitten kiihtyy jos kiihtyy..F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostJoo vanhempi versio, käyny mielessä kanssa toi alipaine juttu, paljonko pitää olla alipainetta? sehän käy turbo painemitarilla vissiinki?
Ei kyllä nosta paineita nopeesti ainakaan isolla vaihteella
Mut tuli vaan mieleen, että alipaineen puutehan tuossa tapauksessa pitäisi aiheuttaa päinvastoin liian korkeita ahtopaineita....
Ja etkös sinä jokin aika sitten juuri taistellu noitten liian korkeitten ahtojen kanssa samaisessa autossa?e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Kannattaa tosiaan testata siitä muovisäiliölle tulevasta letkusta, onko alipainetta. Alipainemittarilla varmin, mutta kyllä sen eron todennäköisesti tuntee jo sormen päässä. Se alipaineletku nirhautuu aika usein alkupäästä imusarjan puolelta. Onko painevaraaja (muovisäiliö) varmasti ehjä?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment