Mitenkähän konttorilla ku autoa menee leimaamaan, jos noissa nyt se virallinen koko on minimissään 225 ja edessä nyt 205, mahtaako konttorilla inssi takertua tollaseen?
Mitenkähän konttorilla ku autoa menee leimaamaan, jos noissa nyt se virallinen koko on minimissään 225 ja edessä nyt 205, mahtaako konttorilla inssi takertua tollaseen?
Sehän riippuu ihan inssistä mutta aika varmasti tulee sanomista, onhan näitäkin toki jotka ovat saanet leiman 195/45 kumilla 9" leveällä vanteella.
Helpoin lyödä toiset vanteet alle leiman ajaksi
Ensin keskustellaan asiallisesti AIHEESTA parin sivun verran, jonka jälkeen alkaa armoton väittely MAKUASIOISTA joka jatkuu hamaan tulevaisuuteen saakka. Ei siinä, jatkakaa
Ensin keskustellaan asiallisesti AIHEESTA parin sivun verran, jonka jälkeen alkaa armoton väittely MAKUASIOISTA joka jatkuu hamaan tulevaisuuteen saakka. Ei siinä, jatkakaa
Anteeksi offtopic.
Niinpä. Hyvin lähti lapasesta parin sivun jälkeen, ku toiset kysyy eri tuumaselle vanteelle kapeinta rengasta nii tullaan päteen että minkänäköstä on
Senkun venyttää, mun mielestä tulee ihan hyvännäköstä jälkeä, mutta sitten kuinka se autoon sopii nii riippuu aivan autosta.
lisää venytystä omasta mossesta, kun kerta täälä näyttää porukka niin tykkäävän
Kylläpä näyttää hyvältä, kun taitaa pää mennä renkaan ja lokarin väliin. Minustakin tuo venytys näyttää tiettyyn pisteeseen asti ihan hyvältä, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää tunkea täysin alikokoisia kumeja alle. Esim. e36:ssa yleinen tuntuu olevan 215/40/17 joka on halkaisijaltaan n. 30mm alkuperäiskokoa pienempi. Sitten pitää laskea auto niin kentään että öljypohja hankaa maata vasten, että näyttää edes siedettävältä.
Menee niille vaikka päälle 195/40. Mutta vaan privassa sit kerron että miten:
Oletan nyt että 9" on vanteen leveys. Halkaisijahan sen määrittää melkopitkälti mitä sille vanteelle saa, ja mitä ei. Jotain 155/65-13 renkaita tullut "laitettua" noille 13x8,5 vanteille, eikä ne sen ihmeellisemmät oo, hankaluuksia vaan saada ilmat pitämään.
Comment