kunnolla avain runko palkkia vasten ja puolan piuha irti ja start.
yhdys sana
Jos et halua startata niin muuten sama mutta nelonen pesään ja työnnät autoa oikeaan suuntaan ettei mene kampura uusiksi. Siihen tulee korin paino ja vielä jatkovartta päälle, kyllä lähtee :!:
Big spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
No joo edellisilläkin vinkeillä voit yrittää, mutta jos haluat että auto ja itse pysytte suurin piirtein ehjinä, niin tee työkalu, jolla pitää vastaan hihnapyörän takana olevan laipan pultinrei'istä. On muuten helkkarin tiukassa, saat varmasti vääntää naama punaisena. Ja jos saat irti, hommaa momenttiavain jossa asteikko riittää 410 Nm asti. Tarvit sitä kun väännät pultin takaisin kiinni. Jos vielä aiot itse yrittää, niin lykkyä tykö!
vie jumalauta merkkikorjaamolle, niillä on tollekin työlle laskettu aika jonka mukaan ne laskuttaa. mulla meni 520d operaatioon torstaina, sain hetken pulaamisen jälkeen laina-auton (ei maksanu mitään) ja hain omani tiistaina pois :lol: laskussa tais olla kolme tuntia töitä ja siinä tehtiin sillon muutakin :P oli kuulemma ollu aika tiukassa, hommaan tarkoitettu erikoistyökalu oli pamahtanu paskaksi ym :wink: ja kiristysmomentti juuri tuo 410 nm :f:
#1 - MB E 320cdiA "chipped" '04 / #2 nissan primera sportwagon '01 / #3 citroen jumper hdi '04
osa existä: corvette convertible c5 auto '99, Subaru STi "type 20 modified" '05, MB C 270cdi a stw '02, 300ZX tt manual '91, '05 9-3 aero black, land cruiser '05, e46 m3 cabrio '04, e46 m3 coupe '04, e39 m5 '00, corvette c5 '01, e39 530d m-sport '02, m coupe '98, slk 230k '99, e36 323i coupe m-tech '96
Kampiakselin saa lukittua, kun työntää BMW:ltä saatavan tapin lohkon takaosasta (vasemmalla puolella) vauhtipyörään.
Ykkössylinteri on silloin TDC:ssä.
No joo edellisilläkin vinkeillä voit yrittää, mutta jos haluat että auto ja itse pysytte suurin piirtein ehjinä, niin tee työkalu, jolla pitää vastaan hihnapyörän takana olevan laipan pultinrei'istä. On muuten helkkarin tiukassa, saat varmasti vääntää naama punaisena. Ja jos saat irti, hommaa momenttiavain jossa asteikko riittää 410 Nm asti. Tarvit sitä kun väännät pultin takaisin kiinni. Jos vielä aiot itse yrittää, niin lykkyä tykö!
Kiitti neuvoista, lähtihän se pultti kun teki oikeenlaisen työkalun juuri tohon laippaan.
Kampiakselin saa lukittua, kun työntää BMW:ltä saatavan tapin lohkon takaosasta (vasemmalla puolella) vauhtipyörään.
Ykkössylinteri on silloin TDC:ssä.
Onkos tällaista vain tähän myllyyn vai muihinkin? Meinaan että helpottais kun tekee hommia yksinään.
Voipi olla ettei toi tappi kestäkään sitä, että saa sen hihnapyörän irti. Jostain jäänyt mieleen että se on tarkoitettukin vain kampiakselin pitämiseksi oikeassa asennossa.
Comment