mitenkäs olis jos vaikka kytkisit toisen akun konepellin alle (apuvirta napoihin)?
e39 ainakin onnistu. joutu tekemään koska takaluukun lukko on paskana.
mitenkäs olis jos vaikka kytkisit toisen akun konepellin alle (apuvirta napoihin)?
e39 ainakin onnistu. joutu tekemään koska takaluukun lukko on paskana.
Ensin pitäisi varmaan saada pelti auki, tosin sekin ilmeisesti mahdollista vaikkei sisälle pääsekkään. Ja muutenkin porukat ehottelee samoja asioita uudelleen ja uudelleen, paras on kyllä se että koitat nostaa autoa ja antaa virtaa startin + napaan toisella akulla
ps. Omassa e39 ainakin lähtee kontti auki ihan avaimella kääntämällä, en nyt tiedä oliko tosta mitään apua
Enpä tuosta mallista tiedä, mutta E32:ssa piti ovenkahva nostaa ylös ja vasta senjälkeen vääntää avaimella lukko auki. Ei tuon metodin koittaminen tässäkään tapauksessa maksa mitään.
Sattuuhan sitä.
E39:ssä on kuskin jalkatilan alla, siis auton pohjassa pistoke josta saa syötettyä sähköä. Mahtaisko tässä mallissa olla samanlaista pistoketta?
Niinno meneehän autoissa joissa akku on takana , yleensä päävirtakaapeli pohjan alla vaikka pistoketta ei olisi.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Eikös se yleensä kuitenkin sisäpuolella kulje?:think
Missä autoissa on kaapeli sisällä?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
ainakin e32:ssa ja vaarallistahan se olisi ulkopuolella olla.. yksi sopiva pohjakosketus nii akku räjähtää penkin alla/takaloosterissa
VAGeista löytyy pohjan alapuolelta. Voin muistaa väärin mutta muistelen että e46:ssa on kanssa.
Akun plussakaapeleissa on useimmiten pääsulakkeet heti akun kyljessä jottei patteri räjähdä jos kaapeli saa maata.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
VAGeista löytyy pohjan alapuolelta. Voin muistaa väärin mutta muistelen että e46:ssa on kanssa.
Akun plussakaapeleissa on useimmiten pääsulakkeet heti akun kyljessä jottei patteri räjähdä jos kaapeli saa maata.
katso tarkemmin, pääsulake katkaisee vain "ohjausvirran" startille ja laturille menee virtajohto ilman sulakkeita
On se sisäpuolella myös E39 ja E46 koppaisissa..myös VW Golf 3:ssa on sisäpuolella.. ei tule mieleen yhtäkään autoa jossa päävirtakaapeli menisi auton alla. E39:ssä on tosiaan + pistoke koneen alapuolella ja sen löytää kun ottaa pohjapanssarin pois..oletettavsti myös E46 koppaisesta löytyy sama pistoke.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
kuva wds:stä e39, prefacelift.. missäkohtaa näkyy sulake startin/laturin virtajohdossa?
edit: rönsyilee muuten aika pahasti
TTU...ajattelin taas jotain "törmäys paukkua" jota näköjään siellä ei kuitenkaan ole. Eipä tuossa kytkiksessä ole myöskään sitä startin virtakaapelin kytkentäpulttia siellä auton pohjassa joten puuttuukohan sieltä jotain muutakin :think
Heh heh...
Jokos topcin aloittaja on saanu ovet auki?
Ai rönsyileekö???
Ainiin, miten menee volvo penta perävetolaitteessa nostomoottorin solenoidin kytkentä? Onko siinä sulake välissä???
Ja meneekö se veneen ulko- vai sisäpuolella se miinuskaapeli??? (Lasikuituvene, joten ei maadota rungon kautta...)
Comment