Mä vaan tässä ihmettelen että minkälaista ääntä siitä rajottimesta pitäisi kuulua :think
Kierrokset ei kanna rajoittimelle.
Collapse
X
-
Originally posted by Jürgen_ View PostMä vaan tässä ihmettelen että minkälaista ääntä siitä rajottimesta pitäisi kuulua :think
Siitähän aiheutuu sellainen jänskä ääni..
Comment
-
-
Originally posted by jiikoo-74 View PostJosko tässä tarkoitettiin sitä kierrosten "pätkimistä" kun rajoitin tulee vastaan :think
Siitähän aiheutuu sellainen jänskä ääni..Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostEi ainakaan tossa mun vanhassa romussa, se vaan niiku sammuu eli käyntiääni loppuu, siis ajaessa, paikallaan huuattaessa se ampuu putkeen nii että oravat putoo puusta
Joskus muinoin vaan kun autokoulun autolla tuli vähän reippaammin kierrätettyä niin ikäänkuin laski/nosti vuorotellen kierroksia siinä vaiheessa kun rajoitin tuli vastaan,tais olla muuten golf.
Comment
-
-
Originally posted by jiikoo-74 View PostJaa no nekin saattaa sit merkki/ mallikohtaisesti ehkä vaihdella nuo niiden käyttäytymiset,en tiedä.
Joskus muinoin vaan kun autokoulun autolla tuli vähän reippaammin kierrätettyä niin ikäänkuin laski/nosti vuorotellen kierroksia siinä vaiheessa kun rajoitin tuli vastaan,tais olla muuten golf.
Comment
-
-
Tarkista ne bensanpaineet, sen tarkastamisella pitäis jo selkiytyäs polttoainepuolen ongelmat.
Myöskin ilmamäärämittari, kaasuläpän asentotunnistin, ja lambda ongelmat voit kokeilla yksinkertaisesti siten että otat yksi kerrallaan niistä piuhan irti ja kokeilet kiekuuko sen jälkeen.
Yksi oleellinen asia on myös jäänyt mainitsematta aloittajalta, onko Motronicki vai L-jetti??Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Ongelma jatkunee taas. 5-tuhannesta ylöspäin ei heru kierroksia. Vääntöä ei tunnu olevan ylemmillä kierroksilla. En tosin oli vielä bensapaineita mittaillut, mutta mitenkäs tuo sitten otti kierroksia, kun vaihdoin virranjakajan kannen ja pyörijän.
Tein parit testit pihalla: Ensimmäinen oli, että otin kaasuläpän asennontunnistimen piuhan irti ja kokeilin nostaa kierroksia. Kuului pamahdus aina pakoputkesta kun laski kierroksia, eli en viitsinyt kokeilla ottaako rajoittimelle asti.
Koneen ollessa joutokäynnillä nappasin immipiuhan irti, jolloin kone sammui(Eikös siitä pitäisi kierrokset laskea).
Saattoi jopa olla turhiakin testejä, mutta mitä mieltä olette?///M3
Comment
-
-
vieläki sama ongelma että kierokset pätkii 4500min jälkeen .. kokeiltu vaihtaaa boksi virranjakaja pyöriä tulpat johtoineen puola ilmamäärämittari.. eikä muutu miksikään.. voiko kampiakselin asentotunnistin tai kaasuläpän vaikuttaa nuin ?e46 330xia 00
e3 3.0Sa 77
e30 325i 89 cabrio
e30 320i 88
e32 735iL 88
e30 318is 90
e28 520i 86
e30 320i 89
Comment
-
-
vieläki sama ongelma että kierokset pätkii 4500min jälkeen .. kokeiltu vaihtaaa boksi virranjakaja pyöriä tulpat johtoineen puola ilmamäärämittari.. eikä muutu miksikään.. voiko kampiakselin asentotunnistin tai kaasuläpän vaikuttaa nuin ?
Eikä sillä E85:lla ajaminen niin paljon halvemmaksi tuu, kun sitä vastaavasti menee enemmän, siis jos oiket seoksetBMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by ockelbo4500 View PostEi kait sulla enää oo sitä E85:tä tankissa edes minään seoksena ? Jos on niin pätkii, koska saa liian vähän soppaa. Etanolissa on tilavuuteen nähden vähemmän energiaa kun bensiinissä, joten sitä pitäs syöttää sylintereihin enemmän. Kone menee laihalle, pätkii ja tehoja puuttuu.
Eikä sillä E85:lla ajaminen niin paljon halvemmaksi tuu, kun sitä vastaavasti menee enemmän, siis jos oiket seoksete46 330xia 00
e3 3.0Sa 77
e30 325i 89 cabrio
e30 320i 88
e32 735iL 88
e30 318is 90
e28 520i 86
e30 320i 89
Comment
-
Comment