Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säteilylämmittimet tältä talvelta loppu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -challenger-
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2009
    • 2150
    • L a h t i

    #16
    Jos oot näppärä käsistäs ni pitäs siitä öljynvaihtomuovistakin saada se paikalleen. Tosin kannattaa ottaa koko muovi pois niin parempi se laittaa..
    Se isompi muovikaan ei monella ristipääruuvilla ole kiinni. Mitään alumiinilevyä ei siellä kyllä mulla ainakaan ollut jotain ois tarvinnu irrotella. Suosittelen kumminkin ajamaan auto vaikka lankkujenpäälle meinaa se on samperin ahdas jos pelkällä tunkilla meinaat nostaa.. En tiedän onko lahdessa miten näitä ''Tee Se Itse'' halleja.. Kellään tietoa ?

    Comment

    • caltsu
      BTCF Member
      • Feb 2007
      • 81
      • orimattila

      #17
      Originally posted by -challenger- View Post
      Jos oot näppärä käsistäs ni pitäs siitä öljynvaihtomuovistakin saada se paikalleen. Tosin kannattaa ottaa koko muovi pois niin parempi se laittaa..
      Se isompi muovikaan ei monella ristipääruuvilla ole kiinni. Mitään alumiinilevyä ei siellä kyllä mulla ainakaan ollut jotain ois tarvinnu irrotella. Suosittelen kumminkin ajamaan auto vaikka lankkujenpäälle meinaa se on samperin ahdas jos pelkällä tunkilla meinaat nostaa.. En tiedän onko lahdessa miten näitä ''Tee Se Itse'' halleja.. Kellään tietoa ?
      Kivistönmäen nesteellä TI-halli.

      Comment

      • firstbimmer
        Bimmer Rookie
        • Oct 2010
        • 79
        • Lahti

        #18
        Originally posted by caltsu View Post
        Miksi et osta molempia ja palauta toista.
        Voi hyvinkin suostua kärkkäinen tuollaseen diiliin.
        Se vaan on tässä ongelmana kun tuota toista ei näytä löytyvän koko euroopasta tai ainakaan niitä ei sieltä tänne saada.


        Originally posted by viktor View Post
        Laita motista yksi kunnon kuva foorumille, niin uskon että täältä joku velho tunnistaa kumpi kone siellä on..
        Outoa kyllä tuo merkkiorganisaation toiminta, jos ei oman edustusmerkin moottorityyppejä edes tunnisteta.
        Joo pitääpä laittaa. Emäntä pari iltaa tässä autolla töissä mutta pitääpä yrittää keretä jossain välissä napata pari kuvaa tänne.

        Comment

        • viktor
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2006
          • 1272
          • ...

          #19
          E60 530d ainakin omaa alumiinisen pohjapanssarin niiden muovien alla. Kummatkin piti repiä pois että sai lämppärin paikalleen.
          ///M5
          "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

          Comment

          • Ravermeister
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 1508
            • Melkeen Turkkuses

            #20
            Originally posted by viktor View Post
            E60 530d ainakin omaa alumiinisen pohjapanssarin niiden muovien alla. Kummatkin piti repiä pois että sai lämppärin paikalleen.
            Sama myöskin M54-koneisessa E46:sessa.
            -Turku Connection-
            HDJ80 4.2TD
            ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

            Comment

            • Tomi T
              BTCF Member
              • Apr 2003
              • 3844
              • Nokia

              #21
              Originally posted by firstbimmer View Post
              Osaakohan joku kertoa että onko tämä mulle myyty lämpöelementti nyt oikea? Motonetissä antoivat tyypiksi 2878 ja nyt tämä kärkkäiseltä mulle myyty on tyyppiä 3851. En osannut epäillä että voisi mennä väärin, kun myyjä koneelta katsoi autoni mallin rekkarin perusteella. Kiva ois saada tähän varmuus ettei turhaan pura noita pohjamuoveja...sen verta v-mäinen homma tunkin päällä tehdä.

              Vin code antaa autostani seuraavat tiedot E61 520d M47N2, 2006/09

              http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...2&lang=6&ndid=
              Niinhän se tuon linkkisi Defan taulukonkin mukaan on 2878 hyvin selkeästi, kun kerran autossasi on M47N2-moottori

              Originally posted by Ravermeister View Post

              Edit: Näiden dokumenttien mukaan taas oikea elementti olisi se 2878. Mielenkiintoista
              Ja tosiaan tuon Defan taulukonkin perusteella..
              Last edited by Tomi T; 29-12-2010, 06:21.
              BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
              ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
              ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
              BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
              BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

              ex. 53*BMW

              Comment

              • firstbimmer
                Bimmer Rookie
                • Oct 2010
                • 79
                • Lahti

                #22
                Availin tänään ne pohjamuovit ja ylläri pylläri oli väärä tuo elementti minkä ostin. Ei auta kai kun laittaa tilaukseen tuo oikea osa jonnekkin ja tulee sitten kun tulee. Ei viitti alkaa webastoa laittamaan kun auto on kuitenkin lämpimässä tallissa yöt. Jää niin vähälle nuo kylmäkäynnistykset, että ei mitään järkeä maksaa kahta tonnia tuosta webasta.

                Oli siinä muuten semmonen alumiinilevy vielä pohjamuovin ja koneen välissä.

                Comment

                • firstbimmer
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2010
                  • 79
                  • Lahti

                  #23
                  Osaako joku neuvoa mistä kannattas e61:ssä vetää tuo sisäpistokkeen piuha sisään?

                  Comment

                  • Raine
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 2603
                    • N/A

                    #24
                    ..........
                    Last edited by Raine; 24-06-2013, 00:53.
                    ///Motorporot

                    Comment

                    • -challenger-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2009
                      • 2150
                      • L a h t i

                      #25
                      En löytänyt nyt sitä threadia jossa on kuvat. Mutta auton edestä katsottuna vasemmalla iskunvaimentimen yläpuolella on raitisilmasuodatin jonka alta löytyy tämä boxi josta se se läpi vienti jalkatilaan tehdään. Itsellä ei siellä reikiä ollut joten sen joutui tekemään.. Saattaa tosin olla että sulla voi se reikä siellä ollakkin tai sitten ei. Ja jalkatilasta se muovihärpäke myös pitänee purkaa siitä edestä pois ( muutama ruuvvi vain.) Opastamaankin voin tulla jos vielä majailet samalla kylällä.. Niin ja tarvitset sitten muistaakseni myös TORKS avaimen, kokoa en muista.

                      Oletko tuon vastuksen jo asentanut ?

                      Comment

                      • firstbimmer
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2010
                        • 79
                        • Lahti

                        #26
                        Sain homman tehtyä. Kiitos hyvistä neuvoista ja -challengerille- avun tarjouksesta. Ylimääräisiä osiakin jäi:think En keksinyt mitään käyttöä tuolle defan metrin jatkopätkälle.

                        Comment

                        • MsG
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2006
                          • 420
                          • Helsinki

                          #27
                          AD-varaosilta Helsingistä nappasin tänään viimeisen Defan säteilylämmittimen
                          GLK 320CDI 4Matic
                          e90
                          e46
                          e36

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎