Originally posted by zakspeed
View Post
Tarina epäonnistuneesta autonhausta
Collapse
X
-
Enemmin sovissa pyöräyttää auki, saa sitten nätisti hitsattua kasaan kun on korjannut sen.
-
Jos joku tahtoo analysoida tuon turbiinin niin annan ilmomielin.
Voin jopa toimittaa PK-Mäntsälä akselilla töiden puitteissa.
Leave a comment:
-
Olisiko käynyt niin, että turbiini todennäköisesti "jumiutunut" siten, että staattori ja pumppusiivet ovat päässeet ottamaan kiinni toisiinsa. Näin ollen kampiakseli on vääntänyt itsensä irti vetolevystä koska turbiini on tässä tilanteessa ollut ankkuroituna staattoriakselin kautta laatikon kuoriin. Eli turbiini ei ole tässä tilanteessa enää pyörinyt.
Tämä vain aikaa tappaakseen kehitelty teoria
Turbiinin voisi mielenkiinnosta vetää laikalla halki niin näkisi onko teoria oikea
Eipä ole tullut vastaan moista ennemmin.
Leave a comment:
-
Onko kukaan aiemmin havainnut tällaista vetolevyn hajoamista, tai yleensäkkään vetolevy ongelmia?
Leave a comment:
-
tiedän..Originally posted by Ändi View Postjoo mut ei N2.
itse viittasinkin lauseellani Clavurionin lauseeseen M57 > M57N swapista..
Leave a comment:
-
Näyttää tosiaan coupessa olevan 2003 alusta lähtien. Jos kysyjällä sitten on ollut mielessä päivitys M57N2:een, ei sekään ole pala kakkua, kun piezo-suuttimellinen tarvii joka tapauksessa tuoreemman DDE:n, joita ei ole koskaan valmistetuissa autoissa ollut yhdessä vanhemman polven väyläjärjestelmän kanssa.Originally posted by BmwPunisher View Posteiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
Leave a comment:
-
eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..Originally posted by Clavurion View PostKompataan nyt vielä, että tuon koneen päivityksen M57:sta M57N:ään voi unohtaa alkuunsa. Kyseisten koneiden ja oheislaitteiden eroja on tullut ihmeteltyä ja ne on lopulta melkoiset.
Leave a comment:
-
Toi iso myökky joka painaa varmaan 15kiloo nii sen sisältä kuuluu pelkkää kolinaa kun heiluttelee
Leave a comment:
-
Bemu2k: Olis varmaan kuulunu ruoka, mutta minä tyhmä menin ostamaan sen. Jälkeenpäin vasta ajattelin että hinta olis saattanut sisältää sen, kun kaikki rekkamiehet näytti vaan jotain valkoista paperia.
Joo meinas unohtua että mitä siitä hajos: Eli kertokaas te:
Voin ottaa tossa huomisessa kuvan saksalaisesta kuitista. Pelkät osat maksoivat 1800€ ja asennus + hinaus 800€. Eli 2600€ tuli remppa maksamaan.
Tästä vaan klikkailemaan:
Tulipahan samalla vaihdettua lootaöljytkin, jotka olisin vaihdatuttanut suomessa ensitöikseen. Eli "tavallaan" säästin 450€.
Leave a comment:
-
2 vko sitte Sto-Hel Tallinki/Siljalla yksin jossain yläkannen hytissä, hinta oli jotain 900 SEK eli n. satasen. Ei mitään sapuskoita, auto mukana.
Tosin on kanta-asiakaskortti.
Leave a comment:
-
Originally posted by Mitza View PostSe TT line oli aika hienon näköinen. Vaikutti aika uudelta, tai sitten lautta oli ihan uusittu. ruoka oli älyttömän hyvää ja päälle sai jouda vielä hyvää saksalaista oluttakin.
Eli tosi laadukas kuva jäi laivasta. Autojakin oli kolmessa kerroksessa. Mulla tais olla ainoa henkilöauto. Muut oli rekkamiehiä
En tiedä olisiko tuolla ollut halvempia hyttejä, aika täydeltä vaikutti. Pyysin vain halvimman hytin ja yksin halusin hyttiin mennä. Ja hinta oli tosiaan tuo 193 torstai lähdöllä.
no ilmankos oli sitten kallis, jos koko hytin otit. kuuluiko ruoka hintaan myös? olis se ollut siljallakin koko hytti yli satasen kalliimpi mitä miespaikka. nyt oli samassa hytissä kaksi kiinalaista ja yks uudestaseelannista. ton uudenseelannin tyypin kanssa otettiin ilta kuppia ja parannettiin maailmaa
Leave a comment:
-
No niin cut the crap ja kerro nyt mitä siihen autoon laitettiin?!
Leave a comment:
Leave a comment: