Pitää olla tieliikkennekelpoinen jotta veroitus voidaan aloittaa, ainakin näin tullin sivujen mukaan. Tuskin menee tuohon luokkaan jos auto ei kulje?
Kyllähän se käy! Mutta joo, any case niin fiksuinta korjauttaa saksassa.. Löytyy varmaan netistäkin joku kelpo BMW -kerholainen, joka tekee homman suht tauloudellisesti?
Mitenkäs sitova tuo 3 päivän takuu Saksassa on? Ei kai tuo nyt ihan huvikseen ole vaihtoehtona, josta voi luistella pois sanomalla että en minä tosissani siihen laittanut?
Mitenkäs sitova tuo 3 päivän takuu Saksassa on? Ei kai tuo nyt ihan huvikseen ole vaihtoehtona, josta voi luistella pois sanomalla että en minä tosissani siihen laittanut?
Tästä voi tulla kova vääntö. Hetikun tiedän kustannuksista, lähetän myyjälle viestin, että ottaisiko edes puolella osaa.
Tästä voi tulla kova vääntö. Hetikun tiedän kustannuksista, lähetän myyjälle viestin, että ottaisiko edes puolella osaa.
älä nyt ala suoraan nöyristelemään. ota selvää mitä tuo takuu kattaa ja lähde sen mukaan vaatimaan. sulla on mustaa valkoisella ja itsehän on sen takuun sille antanut. onko sulla vakuutuksessa oikeudenkäytikulujen korvaus?
Myyjä taitaa luottaa siihen että pieni suomi-poika nieleksii tappionsa ja lähtee kotiin korjailee romunsa. Yksityiseltähän sen ostit eli meneekö se kuitenki "perävalo takuuna" vaikka siellä oiskin se 3pv takuu ruksaus. Harmi homma kuitenki, on ollu itelläkin mielessä joku peli käydä hakee saksasta.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Myyjä taitaa luottaa siihen että pieni suomi-poika nieleksii tappionsa ja lähtee kotiin korjailee romunsa. Yksityiseltähän sen ostit eli meneekö se kuitenki "perävalo takuuna" vaikka siellä oiskin se 3pv takuu ruksaus. Harmi homma kuitenki, on ollu itelläkin mielessä joku peli käydä hakee saksasta.
eiköhän se kuitenkin ole juurikin yksityisiä varten tuo ruksaus? yritykset on muutenkin vastuussa myymistään autoista ilman mitään 3pv ruksejakin.
Ikävä juttu. Toivottavasti asiat lutviutuvat ja saat pienillä taloudellisilla kuluilla auton ehjättynä Suomeen.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Osanottoni.
Aluksi : unohda nuo "saan kovat alennukset veroihin.." jutut. Kuten jo kommentoitukin, verot menee toimivan auton mukaan, vaikka veisit trailerilla Tulliin. Tietysti, jos olet lakimies koulutukseltasi ja sen lisäksi hyvin Eurooppaoikeuteen perehtynyt, voihan tuon harrastuksena ottaa, että alkaa tappelemaan. Tuossa verot lienee joku viisi tonnia (ei mitään hajua oikeasti). Vuosien työllä todennäköisesti, useiden eri valituskierrosten jälkeen (ja kymmeniä sivuja juridista tekstiä) "tienaisit" ehkä 400 euroa, korkeintaan. Amatööriä et euroakaan.
Hemi jo kommentoikin tuota koneen päivittämistä. Jollet ole todella hyvin perehtynyt eri malleihin ja osaa sitten tuolle Saksalaiselle asentajalle selventää, unohda koko homma. Tai siis, unohda koko homma alkuunsa
Jos tuollainen olisi käynyt itselle, hoitaisin koko homman Saksassa, tullee edullisemmaksi ja ei kai sen hankalampaakaan.
PS tuon BMW liikkeen kaverin palvelualttius on kyllä jo poikkeuksellista. Itse kyllä muistaisin heppua jollakin Suomalaisella muistolla, Aaltomaljakko tms
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Kompataan nyt vielä, että tuon koneen päivityksen M57:sta M57N:ään voi unohtaa alkuunsa. Kyseisten koneiden ja oheislaitteiden eroja on tullut ihmeteltyä ja ne on lopulta melkoiset.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
PS tuon BMW liikkeen kaverin palvelualttius on kyllä jo poikkeuksellista. Itse kyllä muistaisin heppua jollakin Suomalaisella muistolla, Aaltomaljakko tms
PS tuon BMW liikkeen kaverin palvelualttius on kyllä jo poikkeuksellista. Itse kyllä muistaisin heppua jollakin Suomalaisella muistolla, Aaltomaljakko tms
eikä ole sitten ainutlaatuinen tapaus. saksassa tuo toisten auttaminen tuntuu olevan monelle itsestäänselvyys. monta kertaa on tullut saatua sellaista apua siellä suunnalla, mitkä suomessa ei olisi tullut kuuloonkaan.
majoittuihan männävuosina pojatkin bmw action reissulla, bmw liikkeen päällikön takapihalla puskurin maalin kuivamista odotellessa ja taisivat saada vielä opastetun kaupunkikierroksen vielä kaupanpäälle.
Osanottoni.
Aluksi : unohda nuo "saan kovat alennukset veroihin.." jutut. Kuten jo kommentoitukin, verot menee toimivan auton mukaan, vaikka veisit trailerilla Tulliin. Tietysti, jos olet lakimies koulutukseltasi ja sen lisäksi hyvin Eurooppaoikeuteen perehtynyt, voihan tuon harrastuksena ottaa, että alkaa tappelemaan. Tuossa verot lienee joku viisi tonnia (ei mitään hajua oikeasti). Vuosien työllä todennäköisesti, useiden eri valituskierrosten jälkeen (ja kymmeniä sivuja juridista tekstiä) "tienaisit" ehkä 400 euroa, korkeintaan. Amatööriä et euroakaan.
Hemi jo kommentoikin tuota koneen päivittämistä. Jollet ole todella hyvin perehtynyt eri malleihin ja osaa sitten tuolle Saksalaiselle asentajalle selventää, unohda koko homma. Tai siis, unohda koko homma alkuunsa
Jos tuollainen olisi käynyt itselle, hoitaisin koko homman Saksassa, tullee edullisemmaksi ja ei kai sen hankalampaakaan.
PS tuon BMW liikkeen kaverin palvelualttius on kyllä jo poikkeuksellista. Itse kyllä muistaisin heppua jollakin Suomalaisella muistolla, Aaltomaljakko tms
Näin aion tehdäkkin. Tuon suomikorin täältä. Täynnä suomalaisia juttuja Ja lupaan että jos on tulossa suomeen niin tännevain syömään poroa. Fanitti vielä pohjoismaita ja pahoitteli ettei ole suomessa kerennyt käymään.
Comment