Tarina epäonnistuneesta autonhausta

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post

    Turbiinin voisi mielenkiinnosta vetää laikalla halki niin näkisi onko teoria oikea
    Enemmin sovissa pyöräyttää auki, saa sitten nätisti hitsattua kasaan kun on korjannut sen.

    Leave a comment:


  • Mitza
    replied
    Jos joku tahtoo analysoida tuon turbiinin niin annan ilmomielin.

    Voin jopa toimittaa PK-Mäntsälä akselilla töiden puitteissa.

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Olisiko käynyt niin, että turbiini todennäköisesti "jumiutunut" siten, että staattori ja pumppusiivet ovat päässeet ottamaan kiinni toisiinsa. Näin ollen kampiakseli on vääntänyt itsensä irti vetolevystä koska turbiini on tässä tilanteessa ollut ankkuroituna staattoriakselin kautta laatikon kuoriin. Eli turbiini ei ole tässä tilanteessa enää pyörinyt.

    Tämä vain aikaa tappaakseen kehitelty teoria

    Turbiinin voisi mielenkiinnosta vetää laikalla halki niin näkisi onko teoria oikea

    Eipä ole tullut vastaan moista ennemmin.

    Leave a comment:


  • Pekuz
    replied
    Onko kukaan aiemmin havainnut tällaista vetolevyn hajoamista, tai yleensäkkään vetolevy ongelmia?

    Leave a comment:


  • Ändi
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    tiedän.. itse viittasinkin lauseellani Clavurionin lauseeseen M57 > M57N swapista..
    Aaaa .

    menee nuo jyvät ja akanat porukalla sekasin.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Ändi View Post
    joo mut ei N2.
    tiedän.. itse viittasinkin lauseellani Clavurionin lauseeseen M57 > M57N swapista..

    Leave a comment:


  • Ändi
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
    joo mut ei N2.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
    Näyttää tosiaan coupessa olevan 2003 alusta lähtien. Jos kysyjällä sitten on ollut mielessä päivitys M57N2:een, ei sekään ole pala kakkua, kun piezo-suuttimellinen tarvii joka tapauksessa tuoreemman DDE:n, joita ei ole koskaan valmistetuissa autoissa ollut yhdessä vanhemman polven väyläjärjestelmän kanssa.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Kompataan nyt vielä, että tuon koneen päivityksen M57:sta M57N:ään voi unohtaa alkuunsa. Kyseisten koneiden ja oheislaitteiden eroja on tullut ihmeteltyä ja ne on lopulta melkoiset.
    eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..

    Leave a comment:


  • Mitza
    replied
    Toi iso myökky joka painaa varmaan 15kiloo nii sen sisältä kuuluu pelkkää kolinaa kun heiluttelee

    Leave a comment:


  • ttw
    replied
    Vetolevy ja turbiini ainakin antautunut.

    Leave a comment:


  • Mitza
    replied
    Bemu2k: Olis varmaan kuulunu ruoka, mutta minä tyhmä menin ostamaan sen. Jälkeenpäin vasta ajattelin että hinta olis saattanut sisältää sen, kun kaikki rekkamiehet näytti vaan jotain valkoista paperia.

    Joo meinas unohtua että mitä siitä hajos: Eli kertokaas te:
    Voin ottaa tossa huomisessa kuvan saksalaisesta kuitista. Pelkät osat maksoivat 1800€ ja asennus + hinaus 800€. Eli 2600€ tuli remppa maksamaan.

    Tästä vaan klikkailemaan:











    Tulipahan samalla vaihdettua lootaöljytkin, jotka olisin vaihdatuttanut suomessa ensitöikseen. Eli "tavallaan" säästin 450€.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    2 vko sitte Sto-Hel Tallinki/Siljalla yksin jossain yläkannen hytissä, hinta oli jotain 900 SEK eli n. satasen. Ei mitään sapuskoita, auto mukana.
    Tosin on kanta-asiakaskortti.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Mitza View Post
    Se TT line oli aika hienon näköinen. Vaikutti aika uudelta, tai sitten lautta oli ihan uusittu. ruoka oli älyttömän hyvää ja päälle sai jouda vielä hyvää saksalaista oluttakin.

    Eli tosi laadukas kuva jäi laivasta. Autojakin oli kolmessa kerroksessa. Mulla tais olla ainoa henkilöauto. Muut oli rekkamiehiä
    En tiedä olisiko tuolla ollut halvempia hyttejä, aika täydeltä vaikutti. Pyysin vain halvimman hytin ja yksin halusin hyttiin mennä. Ja hinta oli tosiaan tuo 193 torstai lähdöllä.

    no ilmankos oli sitten kallis, jos koko hytin otit. kuuluiko ruoka hintaan myös? olis se ollut siljallakin koko hytti yli satasen kalliimpi mitä miespaikka. nyt oli samassa hytissä kaksi kiinalaista ja yks uudestaseelannista. ton uudenseelannin tyypin kanssa otettiin ilta kuppia ja parannettiin maailmaa

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    No niin cut the crap ja kerro nyt mitä siihen autoon laitettiin?!

    Leave a comment:

Working...
X