Peilien himmennyksen pystyy testaamaan osoittamalla valoa siihen pieneen mustaan täppään taustapeilissä. Jos pelittää peilien väri pitäisi muuttua. Peili on tosiaan rikki, koska sen ei kuuluis olla keltainen vaan ihan normivärinen. Voi tietenkin olla, et johtosarjassa on vikaa mutta lasin pitäisi olla normivärinen ilman sähköäkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"Uusi" 535d M-Sport Touring ja muutama ongelma
Collapse
X
-
Ajoitustyökalujen vuokraus: M42/M50/M52/M60/M62/M62tu
M47/M57/n/tu
N43, N47
Vuokraan tallia Oulussa, jossa on nosturi ja paineilma!
Osia:
https://photos.app.goo.gl/wtFZV9i2HA4NUXoS8
Tämän hetken kilvelliset pihan täytteet:
MB AMG C32 -01
Alpina B3 -94
120d -09
520ia -81
535d -11
535d -12
750il -92
750il -00
-
-
Auto on muuten menossa maanantaina läppien poistoon ja perushuoltoon (nesteet ja suodattimet).
Keski-euroopan kitkoilla tosin tuntuu tuo takavetoinen (täyskaasukiihdytyksessä) esim. rekkaa ohittaessa hieman epävakaalta vrt. edellinen nelivetoinen. Ehkäpä tämä vain kuuluu asiaanSamoin varsinkin DS-asennossa pitää minusta turhan kauan kierroksia korkealla, eli vaihteenvaihtoa panttaa liikaakin. Kuulostaako tämäkin tutulta?
Paljon kysymyksiä uudessa ja ihmeellisessä BMW-maailmassaLast edited by Pete--; 15-04-2011, 14:10.E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostMikähän se kulutuskerroin on siellä piilovalikossa. Ko. autolle 6.5 litraa maantieajossa on OK, mutta alhainen jos on vähänkään kaupunkiajoa...
Kannattaa lukea kirjoittamani E61 tarkistuslista, löytynee haulla...E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Originally posted by tuumas View PostAnteeksi etten voi kummemmin osallistua muuten topiciin mutta toivon että sait tuon yksilön erityisen edulliseen hintaan kun kerran vähän kaikki paikat rempallaan
Mitään vakavaahan tässä ei ole löytynyt ja ainahan vanhan auton ostaminen on riski ja pitää varautua korjauksiin.E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Tästäpä hyödynnän hyvän threadin...
Kyse olisi siis 535d:n automaattilaatikosta: Onko laatikon lievähkö "hidastempoinen" nykiminen ostettu ominaisuus? Tekee sitä n.70-90 nopeudessa selvimmin. On sellainen, että siihen varmaan tottuu nopeasti, mutta olisihan se kiva tietää että josko muillakin oireilee samoin?
Ja joskus (varsinkin puolilämpimällä laatikolla) liikkeelle lähtö sopivasti hennolla kaasulla saattaa aiheuttaa sellaisen nytkähtävän liikkeellelähdön. Ikäänkuin vaihde tarraisi kiinni pienellä viiveellä rytkähtäen kun alat painamaan kaasua. Esiintyy harvakseltaan, ekä kyse ole pahasta efektistä. Muuten vaihtaa ja toimii siististi.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostTästäpä hyödynnän hyvän threadin...
Kyse olisi siis 535d:n automaattilaatikosta: Onko laatikon lievähkö "hidastempoinen" nykiminen ostettu ominaisuus? Tekee sitä n.70-90 nopeudessa selvimmin. On sellainen, että siihen varmaan tottuu nopeasti, mutta olisihan se kiva tietää että josko muillakin oireilee samoin?
Ja joskus (varsinkin puolilämpimällä laatikolla) liikkeelle lähtö sopivasti hennolla kaasulla saattaa aiheuttaa sellaisen nytkähtävän liikkeellelähdön. Ikäänkuin vaihde tarraisi kiinni pienellä viiveellä rytkähtäen kun alat painamaan kaasua. Esiintyy harvakseltaan, ekä kyse ole pahasta efektistä. Muuten vaihtaa ja toimii siististi.
Comment
-
-
Joo, kyseessä pre-malli vm.2005. LCI:ssäkös tämä on jo korjattu?
Originally posted by Sigfried View PostPre-LCI? Jos on niin eikös noissa tuo ominaisuus tullut kaupan päälle? Laatikon adaptioarvot kannattanee nollata kuitenki.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostJoo, kyseessä pre-malli vm.2005. LCI:ssäkös tämä on jo korjattu?
Eipä tarvi mennä öljyn vaihtoon niin nopsaan kun tuntuu olevan kolkkoja nuo 6600 ajetutkin.
Tuota en ole vielä tuossa uudessa tosin huomannut siellä risteysalueen tilanteissa kun se laittaa hiukka korkeilla kierroksilla sen vedon/vaihteen päälle..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment