Eli kyseinen auto on bmw 540 -93. Tyhjäkäynti on mielestäni hieman alhainen ja ihan kuin olisi yksi pytty poissa pelistä... Miten saisin varmuuden et onko kaikki kunnossa tuossa autossa (töpselin päähän vai miten)? Missä muuten jyväskylässä lukevat vikakoodit edukkaiten?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onko kaikki pelissä 540?
Collapse
X
-
Originally posted by zener View PostKyllähän sen tuntee jos yks on pois pelistä, ja ainakin putken päästä kuulee. Tosin V8:n kyllä jo erottaa konehuoneestaki jos käy 7:llä.
Topicin aloittajalle ehdottaisin, että kannattaa ny ensiks varmistua ettei bensan seassa oo vettä, kattoo tulpat, tulpanjohdot ja -liittimet ja jakajankansi ja käydä vikakoodienluvussa... Searchillä löytynee foorumilaisia koodinlukijoita, ja merkkiliikkeessähän nuo nyt ainakin saa katottua jos haluaa maksaa vähän ylimäärästäE53/M54B30 -04
E39/M57D30 -99
E34/M30B35 -88
E28/M10B18 -85
Comment
-
-
Hienoja ohjeita tulee virranjakajaan ja tulpanjohtoihin liittyen - Autossahan ei moisia ole, vaan sylinterikohtaiset puolat..
Aloittajalle: esim. pakoputken päästä tuntee jos käyntivaivaa, kädellä koittaa pakokaasun virtausta, jos tuntuu (ja kuuluu) katkoja, käynti ei ole ok. Asian korjaaminen onkin sitten jo eri juttu. Ehjä M60 käy värinättömästi, eli esim valoissa seisoessa ei käytännössä huomaa onko moottori käynnissä.½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Juu eli kone käy alaalla ja hytkyy... Ihan kuin juuri olisi yksi poissa pelistä. Olisikin helppo selvittää mikä pytty pimeenä jos olisikin tulpanjohdot. Nykis vain tulpanjohtoja yksi kerrallaan irti ja kattoisi missä ei vaikutusta, niin luonnollisesti silloin se missä ei vaikutusta niin se pimeänä.... Mutta tuossa ei ilmeisesti kärsi tehdä niin... Itse veikkaisin että jokin puolista olisi pimeänä... Missä kannattaisi käyttää autoa tutkituttavana???
Comment
-
-
Originally posted by bmw-a View PostJuu eli kone käy alaalla ja hytkyy... Ihan kuin juuri olisi yksi poissa pelistä. Olisikin helppo selvittää mikä pytty pimeenä jos olisikin tulpanjohdot. Nykis vain tulpanjohtoja yksi kerrallaan irti ja kattoisi missä ei vaikutusta, niin luonnollisesti silloin se missä ei vaikutusta niin se pimeänä.... Mutta tuossa ei ilmeisesti kärsi tehdä niin... Itse veikkaisin että jokin puolista olisi pimeänä... Missä kannattaisi käyttää autoa tutkituttavana???
Comment
-
-
Olisko se imusarjan huohottimen kalvo antautunut sieltä imusarjan takaa. :think:thinkF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostOlisko se imusarjan huohottimen kalvo antautunut sieltä imusarjan takaa. :think:thinksigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by bmw-a View PostOnko millainen homma tarkistaa se kalvo ja missä tarkalleen se sijaitsee? Alan tutkia autoa tossa iltapäivällä niin jospa siitä nyt jotain selviäisi...Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment