Tuossa VM:ä lukiessa pisti silmään SRC autojen esittelyssä, miten esim. kahdessa M3:ssa oli kartiovapaavirtaussuodatin eikä kummassakaan tainnut olla minkäänlaista kotelointia filttereille.
Aika ihme juttu, että ei mitään kotelointia tolle filsulle oo, kun noissa nyt varsinkin luulis konetilan ilman olevan pirun kuumaa ja sit kone imee kokoajan sitä kuumaa ilmaa.. Kertokaas nyt viisaammat onko tossa joku juju mitä mä en vaan hokannut, että miksi ylipäänsä käyttävät autoissaan noita tälläkin foorumilla aika paljon haukuttuja kartiovaparifilttereitä. :roll:
Samassa jutussa oli miten M3:seen tuli hiilikuituisen imukotelon vaihdolla huomattavasti heppoja, koska vakiossa on panostettu niin paljon imuäänien vaimentamiseen. Mullekin sellanen!
Aika ihme juttu, että ei mitään kotelointia tolle filsulle oo, kun noissa nyt varsinkin luulis konetilan ilman olevan pirun kuumaa ja sit kone imee kokoajan sitä kuumaa ilmaa.. Kertokaas nyt viisaammat onko tossa joku juju mitä mä en vaan hokannut, että miksi ylipäänsä käyttävät autoissaan noita tälläkin foorumilla aika paljon haukuttuja kartiovaparifilttereitä. :roll:
Samassa jutussa oli miten M3:seen tuli hiilikuituisen imukotelon vaihdolla huomattavasti heppoja, koska vakiossa on panostettu niin paljon imuäänien vaimentamiseen. Mullekin sellanen!
Comment