No itsellä oli peräkkäin juuri nuo 530i M-Sport ja B10 3.3 Touringit.
Alpinan alusta ehkä aavistuksen mukavampi normaaliajossa mutta erot on pieniä. Ehkä tuo M-Sport on hieman pintakova Alpinaan verrattuna. Ja tosiaan jopa tuo toukka taipuu mutkiin uskomattoman hienosti
(miksihän tuokin piti myydä )
Mites tuo Alpinan ohjaus? Onko käryä, mimmonen järjestely tossa V8S:ssä on, eli onko kopsattu vaan 540:stä, jossa on varsin hidas ohjaus (toki simpukka), vai onko kenties modattu? M5:ssa on nopeampi ohjaus, joka on kyllä mieluisa.
Ei näy erikseen ohjaussimpukkaa tuossa, joten lienee suoraan 540i:stä. Pitää siis ite modata sihen M5:n simpukka retrofittinä.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Joo tuo Ruotsin auto on selkeesti jenkkimalli. Ei sinänsä ongelma, mutta hinta on kilsoihin nähden aika kova, eikä auto vaikuta kuvissa kovin siistiltä. Palaako tuossa vielä airbagi-valokin (vänkärin tunnistinmatto?).
Pitää nyt katsoa, johtaako se maileja pidemmälle, mutta muutama ärsytys tuossa autossa on, jotka pitäisi ratkaista sitten _hyvin_.
Ei ole hifi pakettia, eli eka omistaja tilannut lähes kaiken muun ja sitten jättänyt ne hemmetin kaiuttimien irvikuvat ilman vahvistinta paikalleen... omg.
Tummentuvat peilit puuttuu myös. Sisäpeili on vaihdettu tummuvaan tuulilasin vaihdon yhteydessä, ja samalla asennettu sadetunnistin. Mutta ulkopeilit on vielä karvalakkimallit. Saakohan noita peilejä vaihdettua tummuviin vanhoilla peilin kuorilla mitenkään näppärästi?
Kolmas ärsyke on ajomäärä, joka on jo karvan yli 200tkm. Omistajan mukaan ajomäärä ei tunnu autossa missään, ja sitä on huollettu ja korjailtu vimpan päälle. Ja ajettu 2007-2012 vain kesäisin. Jos tekniikka on OK, niin eikait tuo show-stopper ole, mutta siinä rajalla silti.
Ei noita V8s:iä ole oikein tarjolla, joten luultavasti useimmissa autoissa alkaa todellinen ajosuorite olla jo tuota luokkaa. Niinkait ne on 95% mobilen normi E39:istäkin "120t" ajetut tosiasiassa sen 200k+. Mittariruuvausta noihin Alpinoihin on varmaan paljon harvemmin tehty mitä std-autoihin.
Aina kun luen tero kriteerit autojen suhteen melkein pursahtaa nauruun ( tai itkuun) kun ei voi olla enemmän eri painoarvoja autojen suhteessa kun meikäläisellä...ei hernettä.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Aina kun luen tero kriteerit autojen suhteen melkein pursahtaa nauruun ( tai itkuun) kun ei voi olla enemmän eri painoarvoja autojen suhteessa kun meikäläisellä...ei hernettä.
Aina kun luen tero kriteerit autojen suhteen melkein pursahtaa nauruun ( tai itkuun) kun ei voi olla enemmän eri painoarvoja autojen suhteessa kun meikäläisellä...ei hernettä.
Ihmisillä on eri painotuksia auton hankinnassa. Mutta harvoin niistä itse purskahtelen itkuun tai nauruun.
Btw, mulla ei ole ollut ainuttakaan paskaa autoa. Onko sulla? Ei hernettä.
Comment