No, Tuomo on yksi vanhoja guruja eli ei se nyt ihan mitään roskaa ota myytäväksi. Vaikea sanoa itse kokeilematta, luvattuihin prosentteihin suhtautuisin kyllä aika kriittisesti.
Oli paikallisessa lehdessä juttua tuollaisesta, lupailtiin 10hp:n tehoja moottorista riippumatta, tasaisempi täytös tai jotain, voisin huomenna töissä skannailla sen jutun jos jotain kiinnostaa?
Eikös tota testattu gti lehdessä ihan autossa kiinni ja penkitettiin asennuksen jälkeen. En vaan muista mikä oli lehden numero mutta taisi olla kumminkin tänä vuonna.Ai niin eihän se ollut auto vaan voortti (muistaakseni)
Juttelin ko. tuoteesta edustajan kanssa. Juttu meni jotenkin näin, että mitä pitempi imusarja sitä enemmän hyötyä. Esim. Subarussa hyöty on merkittävä. Myös "mitä huonommin mootori/imusarja on suuniteltu/toteutettu sen suurempi hyöty". Rivien välistä ymmärsin että bemariin parannusta ei pahemmin ole odotettavissa, toisaalta keväällä ei ollut vielä kokemuksia BMW:stä. Myöskin "vaikutus tuntuu eniten pienillä kierroksilla, jolloin esim. ylämäkeen kaasun lisäys tarve vähenee" Niin ja hinta "noin 100 € + postikulut, jos et ole tyytyväinen niin lähetä se takasin ja laitetaan raha tilillesi etkä häviä kuin postikulut". Olisin kovasti kiinnostunut käyttökokemuksista m50:sen kanssa.
Eräässä työprojektissa tuli ilmi, että yhdessä toisessa projektissa aiotaan testata jotakin vastaavaa magneettisysteemiä kuin tuo magnofuel.
Hauskinta oli, että pikaisenwebbisivuihin (USA, Saksa, Suomi yms.) tutustumisen perusteella laite toimii eri tavalla riippuen kohdemaasta. Jossain maassa se pilkkoo hiilivetyjä, toisessa se järjestää/suoristaa ne jne. :lol: Voihan se tuollainen kai oikeasti toimia, mutta tuollainen ei ainakaan lisää luotettavuutta laitteen toimintaan, jos pitää mainostaa kussakin maassa sillä hetkellä suosittua "tapaa".
testattiin kesällä penkityksen yhteydessä tota pyörre kiihdytintä turbo datsunissa. autossa 1.4 litran kone, tupla dellortot+ välijäähy. ei lähteny ko yks heppa pois ku oli asennettuna. penkin omistaja oli ottanu sen kokeille ja aiko pistää heti takas..
miksei se voi josaki pelatakki, mutta ite en kyllä usko.
Nyt "ne" rikkaammat BMW omistajat testaamaan... :lol:
Mut minun mielestä m50b25 koneessa ainaski on melko lyhkänen tuo putki mittarin ja ruiskun välillä. Ja taitaapa olla myös muissa penareissa?
BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment