memebuy23buy

Hiclone pyörrekiihdytin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vulcan
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 162

    Hiclone pyörrekiihdytin

    Mitäs mieltä tuommosesta ootte?
  • nahis
    BTCF Member
    • Mar 2004
    • 161
    • vaasa

    #2
    Kaikkea sitä näkee :shock: .Tuskin mitään hyötyä...
    BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.

    Comment

    • Jacek
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 552
      • Helsinki

      #3
      No, Tuomo on yksi vanhoja guruja eli ei se nyt ihan mitään roskaa ota myytäväksi. Vaikea sanoa itse kokeilematta, luvattuihin prosentteihin suhtautuisin kyllä aika kriittisesti.
      (M3 + M3) - M5 = M1 ?

      Osia myytävänä

      http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

      Comment

      • nos
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 627
        • Kokkola

        #4
        Oli paikallisessa lehdessä juttua tuollaisesta, lupailtiin 10hp:n tehoja moottorista riippumatta, tasaisempi täytös tai jotain, voisin huomenna töissä skannailla sen jutun jos jotain kiinnostaa?

        Comment

        • Rossifumi
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1030
          • Hamina

          #5
          periaatteessa ihan toimiva systeemi mutta prosentit ovat kyllä aika huimia paikkansa pitäviksi.
          Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

          On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

          Comment

          • kalkkuna
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2004
            • 864
            • vaajakoski

            #6
            Eikös tota testattu gti lehdessä ihan autossa kiinni ja penkitettiin asennuksen jälkeen. En vaan muista mikä oli lehden numero mutta taisi olla kumminkin tänä vuonna.Ai niin eihän se ollut auto vaan voortti (muistaakseni)
            VW sharan 1,8T
            e30 318i 4d -89 projekti
            e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #7
              Ei kyl jaksais uskoo noihin..

              Mut tossahan on tyytyväisyys takuu. Mut mitenköhän se käytännössä menee?

              Ja hintaa en missään nähny?
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • ex-VAG
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2004
                • 408
                • Tampere

                #8
                Oliskohan samaa sarjaa tän kanssa:



                Tällä sais lisää tehoa ja ainettakin säästyis...!!

                Comment

                • Lanttu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 1643

                  #9
                  Totaalista bullshittia.

                  Comment

                  • JaniMotturi
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2003
                    • 47
                    • Kouvola

                    #10
                    Juttelin ko. tuoteesta edustajan kanssa. Juttu meni jotenkin näin, että mitä pitempi imusarja sitä enemmän hyötyä. Esim. Subarussa hyöty on merkittävä. Myös "mitä huonommin mootori/imusarja on suuniteltu/toteutettu sen suurempi hyöty". Rivien välistä ymmärsin että bemariin parannusta ei pahemmin ole odotettavissa, toisaalta keväällä ei ollut vielä kokemuksia BMW:stä. Myöskin "vaikutus tuntuu eniten pienillä kierroksilla, jolloin esim. ylämäkeen kaasun lisäys tarve vähenee" Niin ja hinta "noin 100 € + postikulut, jos et ole tyytyväinen niin lähetä se takasin ja laitetaan raha tilillesi etkä häviä kuin postikulut". Olisin kovasti kiinnostunut käyttökokemuksista m50:sen kanssa.

                    Comment

                    • blackrabbit
                      Moderator
                      • Nov 2003
                      • 4856
                      • Espoo

                      #11
                      Eräässä työprojektissa tuli ilmi, että yhdessä toisessa projektissa aiotaan testata jotakin vastaavaa magneettisysteemiä kuin tuo magnofuel.

                      Hauskinta oli, että pikaisenwebbisivuihin (USA, Saksa, Suomi yms.) tutustumisen perusteella laite toimii eri tavalla riippuen kohdemaasta. Jossain maassa se pilkkoo hiilivetyjä, toisessa se järjestää/suoristaa ne jne. :lol: Voihan se tuollainen kai oikeasti toimia, mutta tuollainen ei ainakaan lisää luotettavuutta laitteen toimintaan, jos pitää mainostaa kussakin maassa sillä hetkellä suosittua "tapaa".
                      Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
                      Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
                      E34 525i

                      Comment

                      • Laxa
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2004
                        • 1363
                        • Tampere

                        #12
                        Originally posted by ex-VAG
                        Oliskohan samaa sarjaa tän kanssa:



                        Tällä sais lisää tehoa ja ainettakin säästyis...!!


                        Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                        E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                        EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                        EX: E61 530xdAT -07
                        EX: E60 520dA Sedan -08
                        EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                        EX: E39 530dAT -02
                        EX: E36 320iA -91
                        EX: R1150RT -03

                        Comment

                        • ToniB
                          Newbiemmer
                          • Nov 2004
                          • 6

                          #13
                          Kokkolassa tuota kauppaava firma on uskottavampi kuin pankki, eli en kovin paljon tuota epäile...

                          Niin tuo Talqvistin Bobi Kaasutin Expertissä on ollu iänpäivää todella tarkka maineestaan, ettei varmaan ota mitään "flying lure:ja" myyntiin.

                          Comment

                          • cursor
                            Newbiemmer
                            • Oct 2004
                            • 26
                            • Kalajoki

                            #14
                            testattiin kesällä penkityksen yhteydessä tota pyörre kiihdytintä turbo datsunissa. autossa 1.4 litran kone, tupla dellortot+ välijäähy. ei lähteny ko yks heppa pois ku oli asennettuna. penkin omistaja oli ottanu sen kokeille ja aiko pistää heti takas..


                            miksei se voi josaki pelatakki, mutta ite en kyllä usko.

                            Comment

                            • Frendiz
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2004
                              • 501
                              • Kajaani

                              #15
                              Nyt "ne" rikkaammat BMW omistajat testaamaan... :lol:
                              Mut minun mielestä m50b25 koneessa ainaski on melko lyhkänen tuo putki mittarin ja ruiskun välillä. Ja taitaapa olla myös muissa penareissa?
                              BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
                              EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76

                              "Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"

                              Comment

                              Working...
                              X