Näyttää tolla kaasari ekspertillä olevan muitakin mullistavia osia myynnissä kuten esim. : http://www.kaasutinexpertti.fi/hypervoltagesystem.html
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hiclone pyörrekiihdytin
Collapse
X
-
Jooh..
"Dynamometrikokeissa parhaissa tapauksissa Hyper Voltage System on antanut jopa yli 10 hv:n dynaamisen lisätehon. Tavanomainen tehon lisäys on noin 2 - 5 %. "
Eikös toi nyt ole aivan normaalia hajontaa eri penkkivetojen välillä... Siis tekemättä MITÄÄN muutoksia koneeseen, saadaan aivan varmasti muutamalla vedolla aikaan (MIN - MAX tehot) 2-5% "tehonnousuja".
Mun mielestä just tähän hajontaan perustuu nämä "testatut ja penkitetyt" tehonlisäyshörhöyilyt. Taitaa jotkut lehtitoimittajatkin sortua samaan asiaan (tai sinisilmäisyyteen).
Comment
-
-
Sickness: Minä en henk. koht. tuota vitun ropelia halua mitenkään mainostaa enkä myydä, mutta ilmeisesti sinisilmäisesti uskoin painettuun tekstiin ja ST-motorsin penkkiin.
PS. Sulla meni se virityspointti ehkä vähän ohi, kun tarkotin tuolla kannenviritys viittauksella tätä :
Hitto. Nyt ne insinöörit ovat käyttäneet tuhansia tunteja virtauslaskelmien tekemiseen ja sen perusteella imukanavien, kannen ja muiden osien muotoilemiseen ihan turhaan Tuollaisen (valmistuskustannuksiltaan 10€) tötterön kun olisi laittanut heti kaasuläpän jälkeen ja jättänyt imusarjankin pois turhaan painoa lisäämästä niin olisi taas moottoritekniikka mennyt valovuosia eteenpäin Ja kustannuksiakin olisi säästynyt.
Comment
-
-
Originally posted by PeteyPS. Sulla meni se virityspointti ehkä vähän ohi, kun tarkotin tuolla kannenviritys viittauksella tätä :
Hitto. Nyt ne insinöörit ovat käyttäneet tuhansia tunteja virtauslaskelmien tekemiseen ja sen perusteella imukanavien, kannen ja muiden osien muotoilemiseen ihan turhaan Tuollaisen (valmistuskustannuksiltaan 10€) tötterön kun olisi laittanut heti kaasuläpän jälkeen ja jättänyt imusarjankin pois turhaan painoa lisäämästä niin olisi taas moottoritekniikka mennyt valovuosia eteenpäin Ja kustannuksiakin olisi säästynyt.
Kannentyöstämisellähän voidaan saada aitoa teholisää helpostikin, kun kansia tehdään teollisesti niin työvaiheiden määrä pyritään pitämään mahdollisimman pienenä jotta päästään riittävän hyvään lopputulokseen. Silloin sieltä ei kulmia juuri pyöristellä eikä valuja siloitella... Tosin koneistamolla kun asiasta on keskusteltu niin bemarilla on kuulemma sentään vähän yritystä, tosisin kuin muutamissa nimeltämainitsemattomissa merkeissä (Opel).
Comment
-
-
No sitten minä varmaan ymmärsin senkin väärin, kun sain käsityksen että mr. Sickness tarkoitti, että kanttakaan ei voi parantaa koska se on insinöörien suunnittelema.
nooh, pikkuvikoja.
Eiköhän tää paskanjauhanta tästä ropelista jo riitä. Lukekaa se Spinnerin juttu jos vielä kiinnostaa, otan sen jonkun ajan päästä pois serveriltä.
Comment
-
-
Kyselin vähän tuosta hiclone hässäkästä itse myyjältä ja sain tälläisen vastauksen:
Hei!
Hiclone-pyörrekiihdytin maksaa 90 euroa + toimitus 10 euroa, jos lähetetään postitse.
Luettelomme ei anna imuputken halkaisijan mittaa(M50), joten imuletkun sisähalkaisija pitäsi mitata kaasuläpän puoleisesta päästä oikean koon varmistamiseksi.
Neliventtiilireakenteessa Hiclonen vaikutus on paljon pienempi kuin kaksiventtiilirakenteessa, mutta moni BMW-omistaja on pitänyt pientäkin eroa hinnan arvoisena.
Mittaa halkaisija ja ilmoita, jos haluat tilata Hiclonen.
Terveisin
Suomen Kaasutinexpertti Oy
Tuomo Kurki-Suonio
Comment
-
-
Jos oikein ymmärsin vehje saa väitetysti imuilman pyörteeseen reilusti ennen imusarjaa. Kuvien perustella voisi olettaa että jossain ennen kaasuläppää syntynyt pyörre on "hengissä" vielä ilman kuljettua läpän ohi, jakaannuttua kunkin pytyn imuputkiin ja ohitettua venttiilit. Toimii varmasti kaikilla kierrosluvuilla ja kuormituksilla..
Moottori-inssit voivat lakata suunnittelemasta fiksuja kannenkanavia ja kaikenmaailman seetejä, oikean muotoisia palotiloja ja sen sellaista. Mitäs ne virtauksien päälle muka ymmärtää.
Naurettavaa sanoa että miksi luotettava firma x möisi ..skaa. Jos joku on valmis ostamaan, toinen MYY. Niin se yrittäjä vie leipää mukuloilleen.
Pelottaa ihan ajatella mitä tapahtuisi jos kaikki tämän tyyppiset tuotteet (mukaanlukien bensalinjan magneetit ym.) laittaisi samaan koneeseen ja vielä MotorUp päälle, olis 400 hp takapyöriltä ja maantiekulutus 2,2 litraa !2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolheadJos oikein ymmärsin vehje saa väitetysti imuilman pyörteeseen reilusti ennen imusarjaa. Kuvien perustella voisi olettaa että jossain ennen kaasuläppää syntynyt pyörre on "hengissä" vielä ilman kuljettua läpän ohi, jakaannuttua kunkin pytyn imuputkiin ja ohitettua venttiilit. Toimii varmasti kaikilla kierrosluvuilla ja kuormituksilla..Frauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
-
Yllättäen lähes kaikki tehon mittaukset joissa teho on kasvanut, on suorittanut Hiclonen maahantuoja. Kai tämä kertookin jo kaiken...sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
Comment