kyllä ne saa ihan ehjänä ja siististi irti ku malttaa vaan kuumentaa tarpeeks, että ne silikonit antaa periks.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Angel Eyes HOWTO
Collapse
X
-
ainakaan vanhemmissa ei ole silikoneja, vaan semmosta liimatahnaa joka ei kyllä kuumenemalla kummene siitä mihinkään.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Vega_kyllä ne saa ihan ehjänä ja siististi irti ku malttaa vaan kuumentaa tarpeeks, että ne silikonit antaa periks.Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Juurikin näin. Ensin vaaditaan viimeisen päälle parit how-to dokkarit, sit kun ne on kirjoiteltu pariin kertaan niin porukka menee silti sooloilemaan ja hups, parit lasit taas entisenä. Itse kirjoittelin jo puoltoista vuotta sitten että laseja ei kannata vääntää (koska menee särki), vaan taivutellaan se reuna alas ja leikellään mattopuukolla liimat pois välistä. Ja vanhoissa siitä lämmöstä ei tosiaan ole hyötyä.
Jos haluaa vääntää enkelinsilmät, niin kannattaa het aluks tajuta että ei siinä ole mitään oikotietä onneen, niitä umpioita ei varmasti saa auki helpommin (jos vähä lämmittäs vaa tai vääntäs lasia...) kun aiemmin yrittäneet ja kantapään kautta oppineet ovat tehneet.
Sorry avautuminen, mutta pitääkö kaikkien särkeä pari umpiota ennen kuin onnistuvat tai edes palaavat lukemaan how-to:ja ajatuksen kanssa...
edit: ei sitten herneitäLast edited by muuris; 06-01-2005, 17:53.
Comment
-
-
Ei sitä herneitä turhaan pidä nenään tunkea..
Taidan vaan olla tyypillinen (?) suomalainen mies, eli ohjeita katsotaan vastakun jotakin on rikki..
Tosin en mistään huomannu että kukaan olisi sanonut ettei sitä lasia saa taivuttaa ennen kun itse siitä kerroin..
Mutta asiaan, milläs te ootte sitä umpiota lämmittäny, liekillä vai ilmalla?
Niin ja sainhan minä jo toisen lähivaloumpion lasin ehjänä irti..Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Tuli muuten asiallisen näköiset. Itse väsäsin täällä forumillakin myytävät sarjat paikoilleen ja ei niistä noin kirkkaat tullu...siniset lähinnä.
Jos muut olette kiinnostuneet täällä forumilla kaupan olevista seteistä niin kandee miettiä ainakin ennen asennusta ledien muutosta johonkin tehokkaampiin yksilöihin.
Ihan vaan vinkkinä.
Menee ainakin meikällä silmät uusiks heti kun löydän TOD tehokkaat 5mm ledit.
Comment
-
-
mutta yleensä 3mm ledeissä ei noi mcd oo niin isoja kuin 5mm ledeissä.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Eipä noissa 5 mm:n ledeissä yleensä oo kuin jotain 15000 mcd max. ja tuskin niitä paljon kirkkaampia löytyykään.
Noissa Led-jutuissa, mitä oon E39:hin ja Hellan irtosetteihin oon tehnyt, on Luxeonin 3 watin ledit. Niistä lähtee valoa 65 Lumenia sillä säädöllä mikä on ollut mulla käytössä. Tosta voi laskee noi mcd:t, kun tietää heijastuskulman. Jos heijastuskulmaksi laittaa ton saman n. 15 astetta, mikä on noissa pikkuledeissä yleensä, saadaan tulokseksi 300 000 mcd .. tällä määrällä saa siis näkymään E39:n angelit päivänvalossa valkoisena yhdellä ledillä/puoli. Tuon ledin se kupuhan ei ole kuin 6mm halkaisijaltaan, mutta sen pohjassa on levy mihin kiinnitetään jäähdytyspala ja se tekee sen niin isoks, että sitä ei saa mitenkään mahtumaan mihinkään umpioon sisälle, joten tolla ledillä onnistuu vain Hellan settien valaiseminen ..Last edited by jartsa02; 10-01-2005, 20:32.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Comment