Angel Eyes HOWTO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• tuningki
    replied
    ite ostin tuolta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=104890 ja oli helppo asentaa! ja kirkkaat

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Saisiko oppaan takaisin nettii tai osaisiko joku heittää linkkiä sivustolle joka myisi sarjoja e36. Mielellään suomessa sijaitseva liikke

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by Hooligan View Post
    Minkähän laista lediä sinne kannattaa sit tunkea, että se valaisisi kunnolla koko rinkulan? Vai onko noissa "home-made" malleissa edes mahollista saada sitä kunnolliseksi? :think
    Omiin sarjoihin ostin joltain yksityiseltä heebolta muutamia kymmeniä "superkirkkaita" ledejä, mutta eipä nekään nyt niin mahdottoman kirkkaita ole. Kirkkaampia toki, mitä nuo esim. Bebekin superkirkkaat.
    Täällähän oli jossain juttua, kun joku laittoi jotkut ihmeelliset ja kalliit ledit tms. ja oli ainakin huomattavasti kirkkaammat verrattuna muihin näkemiini. Sittenhän noihin on myös sovitettu joitain pieniä polttimoita.

Leave a comment:

• Hooligan
    replied
    Originally posted by Rockford View Post
    Se jää noissa home-made-sarjoissa alareunasta hieman himmeämmäksi. Johtuu vain liian heikoista ledeistä eli valo ei riitä alas asti.
    Minkähän laista lediä sinne kannattaa sit tunkea, että se valaisisi kunnolla koko rinkulan? Vai onko noissa "home-made" malleissa edes mahollista saada sitä kunnolliseksi? :think

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Kuseekohan mulla ledit vai vastukset vai mikä mättää kun ei valaise koko rinkulaa? Ledit on 3 mm mutta muuta tietoa niistä ei ole..

On vaan typerän näköinen kun rinkulan ala osa ei ole yhtä kirkas.
    Se jää noissa home-made-sarjoissa alareunasta hieman himmeämmäksi. Johtuu vain liian heikoista ledeistä eli valo ei riitä alas asti.

Leave a comment:

• Hooligan
    replied
    Originally posted by BME316 View Post
    Mitkä rinkulat sulla on? Ei se suoralla tangolla varmaan valaisekaan, täytyyhän siinä olla jotain, mistä valo taittuu
    Samanlaiset rinkulat kun tossa energyn kirjottamassa angel eyes projektissa...

Leave a comment:

• BME316
    replied
    Kuseekohan mulla ledit vai vastukset vai mikä mättää kun ei valaise koko rinkulaa? Ledit on 3 mm mutta muuta tietoa niistä ei ole..

Mitkä rinkulat sulla on? Ei se suoralla tangolla varmaan valaisekaan, täytyyhän siinä olla jotain, mistä valo taittuu

Leave a comment:

• Hooligan
    replied

Leave a comment:

• BME316
    replied
    Onko kukaan vielä yrittänyt itse tehdä rinkuloita? Eihän tuohon tarvita muuta kuin sopivan kokoista akryylitankoa ja oikean mittainen pyöreä esine, jonka ympärille tuon taittaa. Kuumailmapuhaltimella akryylin pitäisi taittua nätisti. Ledejä saa melkein jok liikkeestä. Eihän noita päitä tarvite "taakse" taittaa, ne voi jättää suoriksi. Ja jos ei tykkää tuosta yläpuolen "mustasta" alueesta anneleissa, niin luomethan peittävät ne sopivasti

Itse voisi kokeilla itse tehdä nuo, mutta aivan vielä ei ole kiinnostusta käydä niitä asentelemaan. Mutta jos joku on E30 asentanut enkelit ja tietää umpioiden sisähalkasijan, niin voisi nuo rinkulat valmiiksi tehdä.

Leave a comment:

• pmtk
    replied
    Millä tavalla tuo rinkuloilta lähtevä musta johto on parkkien alkuperäiseen johtoon liitetty?

Ja mitenköhän se ylipäänsä kannattaisi liittää? :think
    Itse otin rosvolla ja vieläpä töpselin jälkeen (siis lampun puolelta), ettei tarvinnut auton omista johdoista ryöstää. Väliin laitoin vastukset, niin kuin täällä on suoriteltu. Saattaa olla fiksumpiakin ratkaisuja, mutta hyvin on tälläkin pelannut.

Leave a comment:

• Hooligan
    replied
    Originally posted by kake View Post
    Mä luulen että E36:n valot on helpommat koska ne voi purkaa
    ilman mitään lämmittämistä tai väkivaltaa..
    Millä tavalla tuo rinkuloilta lähtevä musta johto on parkkien alkuperäiseen johtoon liitetty?

Ja mitenköhän se ylipäänsä kannattaisi liittää? :think

Leave a comment:

• energy
    replied
    Originally posted by IvvN View Post
    Meillä on myynnissä valmiita rinkuloita http://www.ice-fi.fi/osc/index.php/cPath/36
    Hommatkaa vielä e28 varten niin hyvä tulee...

Leave a comment:

• Gabriel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    e28 et mistään saa valmiita. Eipä oo näkyny vähään aikaan noita e30 rinkuloitakaan, mut ebaysta niitä varmaan viel saa.
    e30 seen saa miltei mistä vain... kuhan osaa ettiä...

Leave a comment:

• Gabriel
    replied
    Originally posted by Mixuh View Post
    Onko tullu kellekkään sanomista enkeleistä? Poliisi/katsastuksessa?
    katastuksessa joskus maininneet ja ei o auttanu ku vaihtaa väri valkosesta valosta viel valkosempaan... eli ite miettisin et lähenkö ostaa 299e anneleita golffiini, e30 tai mitsuuni... mulla ei enää täs iäs riitä mielenkiinto alkaa purkaa umpioita...

Leave a comment:

• JPS
    replied
    Rinkulat ebay:stä: 59€ + pk

3W teholedit nimimerkki jartsa02:lta: 120€

Samalla laitettu tummaoptiikkaristikot umpioihin, kun kerran revitty paikat auki.

Originally posted by Mixuh View Post
    Onko tullu kellekkään sanomista enkeleistä? Poliisi/katsastuksessa?
    Ei ainakaan mulle ole tullut mitään sanomista kummaltakaan taholta.
    Last edited by JPS; 03-06-2007, 16:31.

Leave a comment:

Working...