Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virhekoodien lukulaite Pro Biltema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Hekaaa
    Bimmer Rookie
    • Aug 2011
    • 154
    • Pyhäjärvi/Iisalmi

    Virhekoodien lukulaite Pro Biltema

    Kellään kokemusta tuommoisesta laitteesta: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...te-PRO-151363/ otin tuollaisen testiin ja ei oikee pelitä oman E46 328i kanssa. Ei tunnista vikakoodia vaikka palaa airbagin valo mittaristossa. Jos jollain sattuu löytymään sama laite nii kokemuksia olisi hyvä saada
    Last edited by -Hekaaa; 21-01-2013, 21:17.
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Yleensä nuo yleismallin vekottimet eivät hirveän hyviä tuloksia saa aikaiseksi BMW:n kanssa.

    Comment

    • jukkae
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3506
      • 70800

      #3
      eikä nuilla yleensä voi lukea airbag ja abs vikoja, ainakin mitä isäntä oli hommannu tommosen..

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10949
        • Joensuu

        #4
        Noilla ei kyllä yleensä tee yhtään mitään. BMW:stä jos aiot lueskella niin suosiolla INPA.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          #5
          Niinkuin jo monesti mainittu, täysi susi tarvitsemaasi hommaan, mutta selvennykseksi vielä...

          Noilla yleismallisilla OBDII-piuhoilla + softilla pääsee yleensä pelkästään moottorinohjausyksikköön kiinni, koska siihen on tuo standardi olemassa katsastuksen ym. pakollisten asioiden takia. Auton muut ohjausyksiköt voivatkin sitten käyttää aivan toisenlaista protokollaa, joka siis aiheuttaa toimimattomuuden kyseisellä kaapelilla.

          Jos ja kun airbag-valosi palaa, ei vikaa voi moottorinohjausyksiköstä nollata, koska se ei siellä sijaitse.

          Kaiken muun lisäksi nuo yleis"pätevien" lukulaitteiden yleismalliset P****-vikakoodit on joskus todella epäselviä, koska eri valmistajat eivät välttämättä ihan samaa asiaa tarkoita samalla koodilla, ja sen takia koodin selityksetkin ovat joskus vaan "sinnepäin".

          Tuon lukijan hinnalla olisit ostanut vähintään 3kpl BMW:n omia kaapeleita, joten ei ole suuri konkurssi nytkään enää niitä hankkia. Mutta älä huoli, kyllä tuostakin saat rahasi takaisin vuoden sisään kun naapurien volvoista ja renuista luet vikakoodit parillakympillä
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          • -Hekaaa
            Bimmer Rookie
            • Aug 2011
            • 154
            • Pyhäjärvi/Iisalmi

            #6
            Originally posted by Supra^ View Post
            Niinkuin jo monesti mainittu, täysi susi tarvitsemaasi hommaan, mutta selvennykseksi vielä...

            Noilla yleismallisilla OBDII-piuhoilla + softilla pääsee yleensä pelkästään moottorinohjausyksikköön kiinni, koska siihen on tuo standardi olemassa katsastuksen ym. pakollisten asioiden takia. Auton muut ohjausyksiköt voivatkin sitten käyttää aivan toisenlaista protokollaa, joka siis aiheuttaa toimimattomuuden kyseisellä kaapelilla.

            Jos ja kun airbag-valosi palaa, ei vikaa voi moottorinohjausyksiköstä nollata, koska se ei siellä sijaitse.

            Kaiken muun lisäksi nuo yleis"pätevien" lukulaitteiden yleismalliset P****-vikakoodit on joskus todella epäselviä, koska eri valmistajat eivät välttämättä ihan samaa asiaa tarkoita samalla koodilla, ja sen takia koodin selityksetkin ovat joskus vaan "sinnepäin".

            Tuon lukijan hinnalla olisit ostanut vähintään 3kpl BMW:n omia kaapeleita, joten ei ole suuri konkurssi nytkään enää niitä hankkia. Mutta älä huoli, kyllä tuostakin saat rahasi takaisin vuoden sisään kun naapurien volvoista ja renuista luet vikakoodit parillakympillä
            Joo näinhän se menee kun asiaa tutkin. eipä tuo onneks itelle kustantanu mitää kun ilmaseks sain hommattua tuommosen härvelin

            Jospa tuolle sais jotain käyttöö..

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎