Kellään kokemusta tuommoisesta laitteesta: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...te-PRO-151363/ otin tuollaisen testiin ja ei oikee pelitä oman E46 328i kanssa. Ei tunnista vikakoodia vaikka palaa airbagin valo mittaristossa. Jos jollain sattuu löytymään sama laite nii kokemuksia olisi hyvä saada
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virhekoodien lukulaite Pro Biltema
Collapse
X
-
Noilla ei kyllä yleensä tee yhtään mitään. BMW:stä jos aiot lueskella niin suosiolla INPA.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Niinkuin jo monesti mainittu, täysi susi tarvitsemaasi hommaan, mutta selvennykseksi vielä...
Noilla yleismallisilla OBDII-piuhoilla + softilla pääsee yleensä pelkästään moottorinohjausyksikköön kiinni, koska siihen on tuo standardi olemassa katsastuksen ym. pakollisten asioiden takia. Auton muut ohjausyksiköt voivatkin sitten käyttää aivan toisenlaista protokollaa, joka siis aiheuttaa toimimattomuuden kyseisellä kaapelilla.
Jos ja kun airbag-valosi palaa, ei vikaa voi moottorinohjausyksiköstä nollata, koska se ei siellä sijaitse.
Kaiken muun lisäksi nuo yleis"pätevien" lukulaitteiden yleismalliset P****-vikakoodit on joskus todella epäselviä, koska eri valmistajat eivät välttämättä ihan samaa asiaa tarkoita samalla koodilla, ja sen takia koodin selityksetkin ovat joskus vaan "sinnepäin".
Tuon lukijan hinnalla olisit ostanut vähintään 3kpl BMW:n omia kaapeleita, joten ei ole suuri konkurssi nytkään enää niitä hankkia. Mutta älä huoli, kyllä tuostakin saat rahasi takaisin vuoden sisään kun naapurien volvoista ja renuista luet vikakoodit parillakympilläMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostNiinkuin jo monesti mainittu, täysi susi tarvitsemaasi hommaan, mutta selvennykseksi vielä...
Noilla yleismallisilla OBDII-piuhoilla + softilla pääsee yleensä pelkästään moottorinohjausyksikköön kiinni, koska siihen on tuo standardi olemassa katsastuksen ym. pakollisten asioiden takia. Auton muut ohjausyksiköt voivatkin sitten käyttää aivan toisenlaista protokollaa, joka siis aiheuttaa toimimattomuuden kyseisellä kaapelilla.
Jos ja kun airbag-valosi palaa, ei vikaa voi moottorinohjausyksiköstä nollata, koska se ei siellä sijaitse.
Kaiken muun lisäksi nuo yleis"pätevien" lukulaitteiden yleismalliset P****-vikakoodit on joskus todella epäselviä, koska eri valmistajat eivät välttämättä ihan samaa asiaa tarkoita samalla koodilla, ja sen takia koodin selityksetkin ovat joskus vaan "sinnepäin".
Tuon lukijan hinnalla olisit ostanut vähintään 3kpl BMW:n omia kaapeleita, joten ei ole suuri konkurssi nytkään enää niitä hankkia. Mutta älä huoli, kyllä tuostakin saat rahasi takaisin vuoden sisään kun naapurien volvoista ja renuista luet vikakoodit parillakympillä
Jospa tuolle sais jotain käyttöö..
Comment
-
Comment