Originally posted by Ummikko-75
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Varaosat - Tarvike- vai originaali BMW-osa?
Collapse
X
-
Originally posted by k0rppi View Postjarruletkut ois syytä uusia 4v välein niiltä osin missä ne on kumia.
2. Brake linings tarkoittaa jarrupaloja tässä tapauksessa vaikka suora käännös viittaisi ehkä enemmän letkuihin
Eikä noille mitään letkuille mitään vaihtoväliä ole, mikäli tulee halkeamia ja pullistuksia niin vaihtoon. Katsastuksessahan näitä yleensä syynäävät tarkemminkin.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View Post2. Brake linings tarkoittaa jarrupaloja tässä tapauksessa vaikka suora käännös viittaisi ehkä enemmän letkuihin
Comment
-
-
Itse ostan ainakin bemareihin kaiken orkkiksena tai orkkislaatua vastaavana. Hölmö paikka säästää, sillä saksasta saa orkkisosat niin kohtuuhintaan ja varmasti kestävät. Myös esim. Meylen, Bilsteinin, H&R:n ja KW:n osat olen kelpuuttanut. Hetki sitten ostin zetaan vahvistetut Meyle HD takaiskarin yläpäät, jotka olivat jopa kalliimmat kuin orkkikset. Zetassa on pyyhkimensulatkin orkkikset, kun tuntuvat olevan ainoat jotka kestävät eivätkä inise jo kuukauden päästä niinkuin 2010-luvun boschilaiset. Golfiin ja poloon oon tarvittavat hakenut motonetistä ja suosinut saksalaisia osia.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Comment