sutia
Periaatteessa ei, mutta otetaan esimerkiksi vaikka tuo 325 automaatti. Sillä kun lähtee paikaltaan kiihdyttään kaasu pohjassa niin kierrokset lähtee nousemaan sieltä alle 1000 ja kiihtyvyys on luokkaa "mummo sängystä". Sitten jos jarrua vasten ottaa 2000 kiekkaa ja lähettää siitä niin 325 saattaa helposti sanoa boooo ja kiekat jatkaa kelaamista siitä 2000 ja kiihtyvyys edelleen luokkaa mummo. Mutta jos 325 jaksais tosta 2000 lähetyksestä nätisti ja sopivasti sutia niin kiekat sais nopeammin vetoalueelle eli yli 4000. Samalla tavalla manuaalillakin lähetetään juuri sopivasti sutien. U understand?
Esim 540 automaatilla ei tule juuri yhtään tappiota manuaali versioon nähden, kun sillä tuo lähettäminen onnistuu jo helposti.
"Edellisen sukupolven" vehkeillä tulee helposti 0-100 kiihdytyksessä yli sekunti takkiin manuaaliin verrattuna. Hyvä esimerkki on vaikka e39 528, manuaali 7,5s ja automaatti 8,8s.
Hemi: Ei kai renkaiden sutiminen paranna aikoja?
Esim 540 automaatilla ei tule juuri yhtään tappiota manuaali versioon nähden, kun sillä tuo lähettäminen onnistuu jo helposti.
"Edellisen sukupolven" vehkeillä tulee helposti 0-100 kiihdytyksessä yli sekunti takkiin manuaaliin verrattuna. Hyvä esimerkki on vaikka e39 528, manuaali 7,5s ja automaatti 8,8s.
Comment