Jakopää tuntuisi olevan 318iS motin heikoin lenkki, eli kannattaa kuunnella millaista rohinaa jakopäästä rupeaa kuulumaan kierroksia nostaessa, yleensä jossain 2000-3000rpm pitää kovinta rohinaa, jos on kulumaa ketjuissa/rattaissa..
Hei kaikki..(318iS kysmyksiä)
Collapse
X
-
Tyytyväinen ollaan täälläkin oltu 318iS:ään. Mukavasti kulkee kun antaa kierroksia, mutta saishan sitä olla enemmänki tehoo. Vaikka eihän sitä pieniruokaiselta koneelta kaikkea voi vaatia...
Niin ja ei ole ollut autossa mitään vikaa, mutta toisaalta kilometrejäkin on minulla takana vasta vajaa 5000km.
Eli ei voi kun suositellasaksalaisia
Comment
-
Itellä on 318is E30 ja tyytyväinen oon ollu! Taloudellinen ja tehokas peli!
Comment
-
Tänään tuli kanssa ostettu 318iS -94. Mites muuten onko noissa ollut tehtaalta osittain/kokonaan galvanoituja korinosia?
Comment
-
Voi mahotonta..Ompas tullut paljon vastauksia.. Kiitos erittäin paljon kaikille.. Olen tässä kyllä kahden vaiheilla.. Että olisiko se 320 ostettava suoraan.. Hirveitä erojahan nuilla ei ole.. Mutta olisi se 6-kone varmaan vääntävämpi jne.. Mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä..
MB
EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
Comment
-
Resoinointi ääni mikä kuuluu noin 2000rpm:n kohdalla johtuu imusarjassa olevista läpistä jotka parantaa vääntöä ala-kierroksilla.Eli ne läpät kuluu iän myötä ja sitten alkaa pitämään ääntä.Näin ainakin BMW huollon mukaan ja koskee m42 moottoria!
Comment
-
Originally posted by mikkoniin siis tarkoitit varmaan M44 konetta jossa on muuttuvapituuksinen imusarja... ainakaa E30 M42 ei o imusarjassa kaasuläppien kaverina mitää muita läppiä
Comment
Comment