Ettei siellä nyt vain lymyäisi se 2,7 tekniikka, josta tuolla jo aikasemmin vihjailtiin? Ei meinaan 320 saa lähes millään noin kulkemaan, omien tietojeni mukaan, siis ilman puhallinta...
unohtunu kokonaan tämäki topicci... kun jotkut kerta halusi jotain kuvia nähdä. mutta tuossa nyt auton ulkopuoleta parit kuvat. mitäpä erikoista näkemistä konehuoneen kuvista olisikaa kun kone näyttää aivan vakiolta 2.0L ulospäin lohkossa lukevaa numerosarjaa myöten. en minä usko että siellä mitään 2.7Litraista ole kun väännön laita on niinkuin juiza tuossa kirjoittelee että onko mitään vääntöjä alle 3000rpm. vastaus on: Ei ole. se on aivan hengetön laite alle 3000-3500rpm sen jälkeen alkaa yhtä äkkiä vetämään ku "hullu"
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Siisti tuo zenderin etuhelma.. Kävisköhän tähän uudempaankin..? Vai kumpi malli on "peltipuskuri"?
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Siisti tuo zenderin etuhelma.. Kävisköhän tähän uudempaankin..? Vai kumpi malli on "peltipuskuri"?
siinähän on kokonainen zenderin korisarja. on se vähän aikaa sitte ollu koko korisarja myynnissäki tuolla myydään osastolla. mutta asiaan. minun e30 on peltipuskuri malli. ja vaihtuuko se nyt -87 vai -88 vuonna muovipuskuriseen ja siinä on myös erinlaiset takavalot, sumarit ja takakaaret on 3cm matalempana... edit: en sitte tiedä miten istuisi uudempi koriseen.
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Eka muaki kiinnosti tää homma aika lailla.. Mutta lopahti ku alko tulee et e30 320 menee e36 325 ohi tai 325 vs 325 kyl uudessa on kuitenki vähä viritetympi ja uudempi tekniikka. mut ei oo mun ohi menny viel 320:net ei uudet eikä vanhat.
unohtunu kokonaan tämäki topicci... kun jotkut kerta halusi jotain kuvia nähdä. mutta tuossa nyt auton ulkopuoleta parit kuvat. mitäpä erikoista näkemistä konehuoneen kuvista olisikaa kun kone näyttää aivan vakiolta 2.0L ulospäin lohkossa lukevaa numerosarjaa myöten. en minä usko että siellä mitään 2.7Litraista ole kun väännön laita on niinkuin juiza tuossa kirjoittelee että onko mitään vääntöjä alle 3000rpm. vastaus on: Ei ole. se on aivan hengetön laite alle 3000-3500rpm sen jälkeen alkaa yhtä äkkiä vetämään ku "hullu"
Ei millään pahalla mutta taitaa olla mielikuvituksen tuotetta...jotenki ei jaksa uskoa että TÄYSIN ulkoapäin b20:n näkösellä pannulla ja jumalattoman harvalla aavikkoperällä jätetään 325 e36...ei vittu
Missä ne kuvat on, kun voishan sieltä paljastua, jos ois vaikka ämpärin kokonen puhallin mooddorin kyljessä!
Hassuu että 325-kuskit kakkoo alleen jännityksessä, jos 320 menee ohi!
Ei... vaan siis nauraa liitoksistaan.. kyllä mun kamun äitikin sanoi 1.9D polosta et on tää aika pirteä kun tässä on näin iso konekkin. Mutta kyllä tää oikeesti kiinnostaa tää juttu. Kyl siinä on pakko olla joku 2.8 luokkaa oleva kone. Ei se muuten tolleen jyllää. 320:ssä on kyl piikki vähän jälkee 3000.. mut ei se mitään oikeesti tee vaikka siltä tuntuu.
Comment