no nyt tuli subikotelon kansi/takaluukun pohjalevy valmiiksi ja on todellakin erikoinen ja näyttävä ja olen 100% varma ettei vastaavaa tule koskaan vastaan ellei joku kopioi tota multa mutta vaikea löytää tekijäkin joka tekee vastaavan. kuvaa tulossa
Laitappas lassi kuvei näkyville, oman laitteen hifiprojektia kerrottuna tuolla --> TÄÄLLÄ
mä tulin pitkästä aikaa oikeestaa käymää täällä foorumilla ja huomasin että oisit vaihtanut autoa? hmm. miksi ihmeessä? :juo :juo no onnea uuden auton kanssa. mutta vieläkin ihmettelen.ootte te varmaa jo jossain topicissa tätäkin ihmetellyt..
oli pakko saada touring, koiran, työn ja harrastuksien vuoksi. en muuten olisi tuosta edellisestä luopunutkaan kun siihen on paljon aikaa rahaa ja hermoja kulunut ja on todella hyvä ja hieno mutta touringin tarve on suuri.
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
oli pakko saada touring, koiran, työn ja harrastuksien vuoksi. en muuten olisi tuosta edellisestä luopunutkaan kun siihen on paljon aikaa rahaa ja hermoja kulunut ja on todella hyvä ja hieno mutta touringin tarve on suuri.
Ihan sen takia kysyn, kun tosiaan on sulla mennä ikä ja kauneus tohon m50:sen laittoon. Mitä sä teet töikseen ja mitä sä harrastat, että toi touringi oli pakko osta. Mä olen kuskaillut meidän afgaani vinttikoiraa jo neljä vuotta ihan perus ydi A4:lla. Ei sen takia ole perheautoa tarvinnut ostaa....
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
jippii !! saadaan siis LASSI-S autonrakentelu-saippuaoopperaan jatko-osa
jippii !! saadaan siis LASSI-S autonrakentelu-saippuaoopperaan jatko-osa
tottakai, johan lassi on etsimässä isåmpaa turbåå tohon farkkuun
:lol: kuule on auto lähteny maalimalle jo aikoja sitten, nyt uus projekti meneillään. mutta kun kerran kysyit niin siihen vaihdettiin kone, vaihteisto, kardaani, sähköt, laitettiin musta nahkasisustus sähköillä ja soitintakin vähän ja vannetta ja alustan osia uusittiin jne.
mutta unohdetaan koko projekti jo 8) WANHA
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment