Ilmaus ruuvi kiinni ja ilmaa sisään jarruletkun reijästä. Pistä laudan kappale väliin (männän ja satulan) ettei kolhiinnu, kun pamahtaa irti.
Itsellä tuo mäntä (minulla ei M5 jarruja) lähti irti aivan polkupöyrän pumppua käyttämällä (jos on kovasti ruosteessa tuo mäntä niin ei varmaan pp-pumpulla lähde). Suljin sormella (voi myös esim vinkalla kiristää jonkun kumin kappaleen) jarruletkun reijän ja avasin ilmaus ruuvia vähän ja pumppasin ilmausruuvista ilmaa sisään. Niin se mäntä sitten alkoi liikkumaan sylinterissä ja popsahti ulos.
Näin sain irti kaikkien jarrusatuloiden männät.
Jos kaksi tai nelimäntäiset jarrut, niin yksi mäntä kerrallaan. kiristetään muut paikoilleen jollain puristimella.
Kasaamisessa tulee käyttää jarrurasvaa ja nestettä liukasteena.
Itsellä tuo mäntä (minulla ei M5 jarruja) lähti irti aivan polkupöyrän pumppua käyttämällä (jos on kovasti ruosteessa tuo mäntä niin ei varmaan pp-pumpulla lähde). Suljin sormella (voi myös esim vinkalla kiristää jonkun kumin kappaleen) jarruletkun reijän ja avasin ilmaus ruuvia vähän ja pumppasin ilmausruuvista ilmaa sisään. Niin se mäntä sitten alkoi liikkumaan sylinterissä ja popsahti ulos.
Näin sain irti kaikkien jarrusatuloiden männät.
Jos kaksi tai nelimäntäiset jarrut, niin yksi mäntä kerrallaan. kiristetään muut paikoilleen jollain puristimella.
Kasaamisessa tulee käyttää jarrurasvaa ja nestettä liukasteena.
Comment