Jaa? Kumma tapaus. Itsellä tosiaan on ollut kaksi settiä Falkeneita, ja olen ollut tyytyväinen. Rataakin olen toisella setillä kiertänyt Ahvenistolla ja Alastarolla, molemmilla radoilla parikymmentä kierrosta yhdellä setillä + normaalit ajot päälle, ja vieläkin on pintaa vaikka kuinka paljon. Kaveri, joka istui vieressä, niin äimisteli kumien "tautista pitoa", kun vedettiin Alastaron loivaan mutkaan niin kovaa, mitä E30 325i kulkee.
Eihän kyseisessä tapauksessa välttämättä ole vika kumissa, vai onko?
tossa nyt on tapahtunut 99,9% todennäköisesti niin että rengas on päässyt tyhjäksi (naulan pisto tms.) ajossa, eikä sitä ole huomattu.tossakin on ilmeisesti ollu vauhtia ihan riittämiin.....
ts. runkoviasta ei todellakaan ole kyse ainakaan tossa tapauksessa....
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Joo semperit ainakin kuluu normaali ajossa kesässä lopuun koko oli195/50 15 ,Falkenit oli mun mielestä hyvät !
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Kaksi kesää ja noin 17000km olen ajellut Barum Brillantis renkailla..
Vielä ne ovat pyöreät ja tasaisesti kuluneet ja pintaa jäljellä varmaan yheks kesäks..
Empä osaa mennä moittimaan ajettaessa nopeuksilla , mitä suomen teillä saa ajella...
Ostin renkaat käytettynä vanteineen, joten uusien hinnasta en tiedä, mut onhan ne varmaan halavemmat ku misukat...
Barumit on käytännössä samat kuin Continentalit, hintaa vaan vähemmän. Oon ite niitä koneita, joilla renkaita tehdään, ohjelmoinut ja haastattelemieni tehtaiden tuotannosta vastaavien pomojen mukaan materiaalikin noissa olisi täysin samaa.
Jotkut vaan haluu maksaa lisähintaa siitä nimestä...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Niin ja mainostetaan nyt vähän Vredesteiniakin. Alla omassa autossa on tuollaiset jo hieman vanhat 235-kitkat eikä valittamista ole.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Viime kesänä alla pyöri Avonit, en muista minkä sarjan renkaat, mut nopeimmalla mahdollisella nopeusluokalla varustetut kumminkin oli. Itse en tykännyt kumeista yhtään, sateella pito oli lähinnä naurettava. Takaata avonit suli alle loppu kesään mennessä ja tilalle tuli Scudo Stunnerit. Ikinä en ole koko merkistä kuullu, mut sen voin sanoa et on 100 kertaa paremmat mitä nuo avonit. Pito on aivan käsittämätön noilla kumeilla tosin seoskin taitaa olla aika pehmeää. Ja nyt pitäs taas ostaa 2 kpl kumeja ku oli auraukset v*tuillaan nii kulu melkein kankaille sisäreunasta edestä. Mulle tulee varmaan halvemmaks ostaa jotkut halppis schaisse renkaat ku noita tuuppa menemään kesällä.. Seuraavaks vois varmaan kokeilla Agi Däck vai mikälie halppis merkki olikaan. Ja ajatelkaa noihin saa 3 vuoden takuun
itse tilasin ensi kesäksi TOYO PROXIES T1R renkaat 4kpl. Saa nähdä miten toimivat.
Pitäisi itsekkin tilata rompetta autoon ja tarjosivat Hampurin putiikissa noita PROXES T1R renkaita. Näkyvät olevan aika lailla halvempia mitä täällä suomessa. Vanteiden hintaa kummastelin myös.. Olisikohan erhe sattunut tarjousta tehdessä? Pitää tiedustella..
Comment