235/45-17 Linglong oli selvästi painavampi kuin Nexen n6000.
On kyllä melkoisia painoeroja !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis
Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis
Mulla oli kans ekassa 335i:ssä ns2:set ja oli aika liukkaat. Nyt tuossa edellisessä 335i avossa kokeilin uusia ns-20:ä niin niissä tuntui olevan jo ihan hyvä pito perstuntumalta.
Millaisia nuo nankangit on pyöreydeltään? Onko ollut paljon ongelmia siinä että ne saa kunnolla balanssiin eikä ravista tai tärise yhtään..?
Nehän pitäis toimia tosi hyvin näillä urasilla teillä suuntavakauden puolesta..
Vetopito tuskin on ongelma alle 200hv autossa. Märällä kelillä ilmeisesti melko liukkaita?..
Millaisia nuo nankangit on pyöreydeltään? Onko ollut paljon ongelmia siinä että ne saa kunnolla balanssiin eikä ravista tai tärise yhtään..?
Nehän pitäis toimia tosi hyvin näillä urasilla teillä suuntavakauden puolesta..
Vetopito tuskin on ongelma alle 200hv autossa. Märällä kelillä ilmeisesti melko liukkaita?..
Todella pyöreitä olleet kaikki. Hyvät Suomen teille. Uutena pitää kohtuullisesti märällä, mutta puoleen pintaan kun pääsee niin putoaa märkäpito dramaattisesti. Hyvin noilla on kuitenkin aina pärjännyt!
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis
Sama rengas oli sigun E39 alla takana, ei pitänyt yhtään ja veteli urissa tautisesti. Nyt tulee alle hyväksi todetut 205/55/16 linglongi greenmaxit.
Sama rengas oli sigun E39 alla takana, ei pitänyt yhtään ja veteli urissa tautisesti. Nyt tulee alle hyväksi todetut 205/55/16 linglongi greenmaxit.
Ei vetele pätkääkään, jos on kulmat kunnossa. Melusta paha sanoa, oli E39:ssä vain ihan uutena alla ja zetassa no, ei voi yksilöidä mistä kaikkialta ääni tulee. Ei nyt kuitenkaan äänekkäimmästä päästä, paitsi jos on hampaalle kulunut. Itselläni ei sitäkään ongelmaa, vaikka takana camberit -2 luokkaa, paineita tosin taka-akselilla 4 baria.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment