GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    Yllättävän kevyt http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...8&postcount=33

    235/45-17 Linglong oli selvästi painavampi kuin Nexen n6000.

    Comment

    • Laku
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2007
      • 17568
      • Turku

      Originally posted by Bmw Master View Post
      Yllättävän kevyt http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...8&postcount=33

      235/45-17 Linglong oli selvästi painavampi kuin Nexen n6000.
      On kyllä melkoisia painoeroja !
      Näillä mennään:
      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

      Comment

      • Thuppu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2007
        • 3626
        • Seinäjoki

        Kukaan testannut tän hetken halvinta mahdollista? Tuli tilattua tämmöset Gerutti LPR 728 renkaat 235/35R19 koossa. http://www.1001renkaat.com/renkaat-a...r19-91w-339072

        255e kierros joten ei oo hinnankiroissa, mutta... :think ehkä soppelit 600hv värkkiin
        BMW 740iA "ALPINA"
        BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
        Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
        Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

        Comment

        • Pohjoisen Poika
          Bimmer Fanatic
          • May 2014
          • 464
          • Lappi

          Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis

          Comment

          • harossi
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2004
            • 619
            • Haukipudas

            Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
            Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis
            Mulla oli kans ekassa 335i:ssä ns2:set ja oli aika liukkaat. Nyt tuossa edellisessä 335i avossa kokeilin uusia ns-20:ä niin niissä tuntui olevan jo ihan hyvä pito perstuntumalta.
            e39 M5

            Comment

            • Antti O
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6941
              • N/A

              Millaisia nuo nankangit on pyöreydeltään? Onko ollut paljon ongelmia siinä että ne saa kunnolla balanssiin eikä ravista tai tärise yhtään..?
              Nehän pitäis toimia tosi hyvin näillä urasilla teillä suuntavakauden puolesta..
              Vetopito tuskin on ongelma alle 200hv autossa. Märällä kelillä ilmeisesti melko liukkaita?..
              Last edited by Antti O; 30-07-2015, 08:51.

              Comment

              • Carbonfiber
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 5224
                • Hki 43

                Originally posted by Antti O View Post
                Millaisia nuo nankangit on pyöreydeltään? Onko ollut paljon ongelmia siinä että ne saa kunnolla balanssiin eikä ravista tai tärise yhtään..?
                Nehän pitäis toimia tosi hyvin näillä urasilla teillä suuntavakauden puolesta..
                Vetopito tuskin on ongelma alle 200hv autossa. Märällä kelillä ilmeisesti melko liukkaita?..
                Todella pyöreitä olleet kaikki. Hyvät Suomen teille. Uutena pitää kohtuullisesti märällä, mutta puoleen pintaan kun pääsee niin putoaa märkäpito dramaattisesti. Hyvin noilla on kuitenkin aina pärjännyt!
                Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                Z3 Roadster 2.8 '98
                isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                Comment

                • Antti O
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 6941
                  • N/A

                  Will the Nankang NS2 suit your car? Find the best tyre for your car read 211 reviews for Nankang NS2 and compare to other Economy Performance tyres


                  Aika paljon huonoja arvioita varsinkin kovasta metelistä kun hieman kuluvat.
                  Last edited by Antti O; 30-07-2015, 11:39.

                  Comment

                  • Agee-
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2010
                    • 594
                    • Jns

                    Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
                    Nangkang NS-2 tuli testattua takana 135i:ssä. Pakko vaihtaa pois kun eivät pidä yhtään. Muuten oikein ok rengas mutta vetopitoa ei ole suht kevyessa ja tehokkaassa autossa riittävästi. Paukkua alas siis
                    Sama rengas oli sigun E39 alla takana, ei pitänyt yhtään ja veteli urissa tautisesti. Nyt tulee alle hyväksi todetut 205/55/16 linglongi greenmaxit.
                    VW T5 -08
                    XC70 -05
                    Superb -11

                    Comment

                    • Antti O
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6941
                      • N/A

                      Greenmaxia ei taida olla 245/40/17?

                      Comment

                      • Carbonfiber
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 5224
                        • Hki 43

                        Originally posted by korhone_ View Post
                        Sama rengas oli sigun E39 alla takana, ei pitänyt yhtään ja veteli urissa tautisesti. Nyt tulee alle hyväksi todetut 205/55/16 linglongi greenmaxit.
                        Ei vetele pätkääkään, jos on kulmat kunnossa. Melusta paha sanoa, oli E39:ssä vain ihan uutena alla ja zetassa no, ei voi yksilöidä mistä kaikkialta ääni tulee. Ei nyt kuitenkaan äänekkäimmästä päästä, paitsi jos on hampaalle kulunut. Itselläni ei sitäkään ongelmaa, vaikka takana camberit -2 luokkaa, paineita tosin taka-akselilla 4 baria.
                        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                        Z3 Roadster 2.8 '98
                        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                        Comment

                        • Antti O
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 6941
                          • N/A

                          Oishan noita jännä testata miten erilainen urassa on käytös vrt. nykysiin.

                          Comment

                          • Heguli 31
                            BTCF Member
                            • Oct 2004
                            • 10109
                            • KVLA

                            Originally posted by korhone_ View Post
                            Nyt tulee alle hyväksi todetut 205/55/16 linglongi greenmaxit.
                            Aika miehekkäästi alikokoiset E39:iin...

                            Comment

                            • Agee-
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2010
                              • 594
                              • Jns

                              Originally posted by Heguli 31 View Post
                              Aika miehekkäästi alikokoiset E39:iin...
                              Eipä ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, sen kokoiset on nytkin alla ja hyvin kulkee eteen ja taakse.
                              VW T5 -08
                              XC70 -05
                              Superb -11

                              Comment

                              • LordHamwich
                                BTCF Member
                                • Feb 2011
                                • 436
                                • Kuopio-Kuhmo

                                Originally posted by Heguli 31 View Post
                                Aika miehekkäästi alikokoiset E39:iin...
                                Originally posted by korhone_ View Post
                                Eipä ole tässä tapauksessa mitään merkitystä, sen kokoiset on nytkin alla ja hyvin kulkee eteen ja taakse.
                                Itsellä samankokoiset myös kun oli jo ostaessa alla, vähän hälytyskelloista kuului kilinää mutta kyydissä tai ajettavuudessa ei kyllä mitään vikaa.

                                Ensiasennuskokoa sitten huhtikuussa alle taas kun nuo on suhattu loppuun.
                                1997 E39 523i Cosmosschwartz
                                sigpic

                                Gone with the wind:
                                1994 VW Passat 2.0
                                1995 E36 323i

                                Comment

                                Working...
                                X