Renkaat saapuivat ebaysta. Ihan oikeat Nexen N6000:t sieltä tuli, onneksi ei siis Roadstone. Parin viikon päästä vanteille ja alle + ihmettelemään sitä halpisrenkaiden "premium"-fiilistä. Lapuissa muuten lukee made in china.
Joko sait alle ja miltä tuntuu?
Ostin viime kesän helteillä N6000:set. Oli todella pehmeät seokseltaan ja siksi "leijat" ajaa. Ne "kovettui" talven tallissa ja nyt +2C kelillä ajattelin niiden olevan hyvät. Mutta edelleen liian pehmeät, kuin kitkarenkaat. Pitää ihan älyttömästi märällä asfaltilla, mutta ajo on aika laivan suuntaamista. Toki todella hiljaiset eikä vetele urissa. Eturenkaat muistaakseni made in China ja takaset Korea. Koko 235/45+255/40-17.
Kellään ollut kormoran gamma b2 kumeja? 225/45/17 koossa meinasin hommata kun edullisesti sais f
Ryskyssä oli jo meille tullessaan tuollaiset lähes uuden veroiset 225/55-17 koossa.
itse jos tuolla joutuisin enemmän ajelemaan niin olisivat menneet samantien vaihtoon.
Paineita joutuu pitämään reilusti ettei kauheasti vetelisi, mutta varsinkin rengasmelu on aivan järkyttävä.
Ensi vuodelle vaihtuvat, oli pintaa sitten minkä verran vaan.
Kellään ollut kormoran gamma b2 kumeja? 225/45/17 koossa meinasin hommata kun edullisesti sais f
Mulla oli Mersussa noi Kormoranit 245/40-18 alla. Todella löysä runkoiset, kuluivat erittäin nopeasti. Paineita sai olla reilusti. En osta toiste. Loppu kesästä oli sit Nexen N8000 alla samassa koossa, huomattavasti paremman oloiset!
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT Tekna+ -19 Black J11B EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black J11 EX.MB E280 CDI TA Elegance -05 Tanzanite Blue Metallic S211
EX. BMW 520i -97 Schwarz II E39 EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit W201
Ostin viime kesän helteillä N6000:set. Oli todella pehmeät seokseltaan ja siksi "leijat" ajaa. Ne "kovettui" talven tallissa ja nyt +2C kelillä ajattelin niiden olevan hyvät. Mutta edelleen liian pehmeät, kuin kitkarenkaat. Pitää ihan älyttömästi märällä asfaltilla, mutta ajo on aika laivan suuntaamista. Toki todella hiljaiset eikä vetele urissa. Eturenkaat muistaakseni made in China ja takaset Korea. Koko 235/45+255/40-17.
Ilmeisesti m-sport alusta e39 vaikuttaa asiaan kun en itse huomannut mitään tuollaista laivamaista ominaisuutta N6000 kun oli alla.
Comment