ollako alkuperäiset vai...onko kokemuksia?325 coupe/92
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pyöränkulmat 50/20 alustasarjalla
Collapse
X
-
Originally posted by virsumoi
kysymys oli niin,että onko alkup.kulmat/aurausarvot ok vai pitäiskö poiketa koska tukivarsien geometria on ihan erilainen kuin orig.jousilla.
ps.säätö maksaa vain 30e
Jos et saa keneltäkään arvoja niin ne pitää vaan itse koittaa hakea hyväksi.
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostEli tuli asennettua Kw variante 1 e36:een ja pyöränkulmat ovat nyt pielessä. Edestäpäin kun katsoo niin huomaa että etupyörät "auraavat". Mistä tuota pystyy säätämään?
Ohjauskulmien tarkastus ja säätö on tehtävä aina kun jousituksen korkeutta muutetaan piste.
Ei muuta kuin lähimpään kumikorjaamoon varailemaan aikaa niin saat auton ajettavaan kuntoon. Sitä ennen pidä kilometrit minimissä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostPyöränkulmien oikeellisuutta Ei_Voi_Tarkastaa katsomalla.
Ohjauskulmien tarkastus ja säätö on tehtävä aina kun jousituksen korkeutta muutetaan piste.
Ei muuta kuin lähimpään kumikorjaamoon varailemaan aikaa niin saat auton ajettavaan kuntoon. Sitä ennen pidä kilometrit minimissä.
Sitä vaan mietin, että mistä tuo aurauksen säätö tapahtuu, jolloin voisin sitä hiukan säätää, ja kunhan uudet kesärenkaat saapuvat niin sitten säädätän kulmat jokatapauksessa.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostTiedetään tiedetään, mutta kulmat ovat aika huomattavasti pielessä, kun näkee silmälläkin kuinka renkaat "auraavat" aivan helvetisti.
Sitä vaan mietin, että mistä tuo aurauksen säätö tapahtuu, jolloin voisin sitä hiukan säätää, ja kunhan uudet kesärenkaat saapuvat niin sitten säädätän kulmat jokatapauksessa.
Meinaan olen joskus piruuttani koittanut katsoa oikein tarkkaan missä kulmassa pyörät näyttää olevan kun olen ohjauskulmia tehnyt, ja voin sanoa että ei sitä nää sinne päinkään. Joskus olen kattonut että kylläpä auraa ja kone kertoo olevan harituksella.
Jürgen tossa yllä kertoikin mistä säätö tapahtuu. Raidetangon pään juuresta mutteri löysälle, pyöritetään raidetankoa ja mutterin kiristys.Last edited by petrolhead; 13-04-2009, 18:11.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostOK , käsitin väärin kirjoituksesi. Tottahan sen huomaa jos aurausta on luokkaa 10 astetta puolittain , eli Aivan Helvetisti (Ihmettelen kyllä miten näin voisi olla seurauksena pelkästään madaltamisesta :think ).
Meinaan olen joskus piruuttani koittanut katsoa oikein tarkkaan missä kulmassa pyörät näyttää olevan kun olen ohjauskulmia tehnyt, ja voin sanoa että ei sitä nää sinne päinkään. Joskus olen kattonut että kylläpä auraa ja kone kertoo olevan harituksella.
Jürgen tossa yllä kertoikin mistä säätö tapahtuu. Raidetangon pään juuresta mutteri löysälle, pyöritetään raidetankoa ja mutterin kiristys.
Tarviikin hieman säädellä sitten. Voisikohan tuohon vaikuttaa, että tuli lyötyä samalla 16mm spacerit tuonne? :thinkG20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
Comment