Juu..ja katsuri mainitsi myös huonosta käsijarrusta..siihenki täytyy myöntää ei ikinä koskaan missään ole ollu nuin loppu kengät takana palasta ei tietoakaan..kuluminen oli jatkunu metalliin saakka saa nähä rupeeko pitään vai pitääks lähtiä levy kauppaan..
ja muutenki irrallaan naitto oli helpompi ku kuskin puolella..
E39 530d vetonivel lujasa?
Collapse
X
-
Kyllä se on ihan tuurissaan. Mulla oli just toisinpäin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Vänkärin puoli oli helpompi. Kuskin puolella hajotin kaksi ulosvetäjää ja yhdestä ulosvetäjästä hakkasin lekalla pään uuteen uskoon, mutta irtosiOriginally posted by kalevik View PostSatutko muistamaan kumpi puoli oli helpompi?
Mikäli suunnittelet ryhtyväsi remppaan, niin hanki mahdollisiman tukeva ulosvetäjä. Itse en halunnut sijoittaa hirveästi ulosvetäjään, niin ainut vaihtoehto oikeastaan oli iso kukko kopio. Alkuperäinen olisi maksanut ~10x, ja takuu noissa ulosvetäjissäkin toimi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Kysyin siksi että usein kuulee väitteen että tienpuolelta (kuskin) on esim jarrut ruosteisemmat, kuluneemmat, pultit useammin jumissa jne..Originally posted by HTK12 View PostVänkärin puoli oli helpompi. Kuskin puolella hajotin kaksi ulosvetäjää ja yhdestä ulosvetäjästä hakkasin lekalla pään uuteen uskoon, mutta irtosi
Mikäli suunnittelet ryhtyväsi remppaan, niin hanki mahdollisiman tukeva ulosvetäjä. Itse en halunnut sijoittaa hirveästi ulosvetäjään, niin ainut vaihtoehto oikeastaan oli iso kukko kopio. Alkuperäinen olisi maksanut ~10x, ja takuu noissa ulosvetäjissäkin toimi.
Olen kyllä saman mielestäni huomannut, eli kait tuossa joku ilmiö takana on.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Olisiko pakoputki syynä. Se kun lämmittää sitä puolta, joten ruostuu enemmän? :thinkOriginally posted by kalevik View PostKysyin siksi että usein kuulee väitteen että tienpuolelta (kuskin) on esim jarrut ruosteisemmat, kuluneemmat, pultit useammin jumissa jne..
Olen kyllä saman mielestäni huomannut, eli kait tuossa joku ilmiö takana on.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment