Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530d vetonivel lujasa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4n77i2015
    Bimmer Rookie
    • Apr 2015
    • 117
    • pohjoinen

    #16
    Juu..ja katsuri mainitsi myös huonosta käsijarrusta..siihenki täytyy myöntää ei ikinä koskaan missään ole ollu nuin loppu kengät takana palasta ei tietoakaan..kuluminen oli jatkunu metalliin saakka saa nähä rupeeko pitään vai pitääks lähtiä levy kauppaan.. ja muutenki irrallaan naitto oli helpompi ku kuskin puolella..

    Comment

    • kalevik
      BTCF Member
      • Apr 2009
      • 957
      • Salo

      #17
      Originally posted by HTK12 View Post
      Itsellä oli sama juttu. Toinen oli paljon helpompi kuin toinen.
      Satutko muistamaan kumpi puoli oli helpompi?
      E61 525i, Suzuki VS1400
      Exät: Jaana, Susanna, Maija

      Comment

      • Hezman
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2012
        • 708
        • Jyväskylä

        #18
        E39 530da -02

        Vänkärin puoli oli omassakin kulkineessa kivuttomampi irrottaa ja kasata.

        Comment

        • Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9157
          • Oulu

          #19
          Kyllä se on ihan tuurissaan. Mulla oli just toisinpäin.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

            #20
            Originally posted by kalevik View Post
            Satutko muistamaan kumpi puoli oli helpompi?
            Vänkärin puoli oli helpompi. Kuskin puolella hajotin kaksi ulosvetäjää ja yhdestä ulosvetäjästä hakkasin lekalla pään uuteen uskoon, mutta irtosi Mikäli suunnittelet ryhtyväsi remppaan, niin hanki mahdollisiman tukeva ulosvetäjä. Itse en halunnut sijoittaa hirveästi ulosvetäjään, niin ainut vaihtoehto oikeastaan oli iso kukko kopio. Alkuperäinen olisi maksanut ~10x, ja takuu noissa ulosvetäjissäkin toimi.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            • kalevik
              BTCF Member
              • Apr 2009
              • 957
              • Salo

              #21
              Originally posted by HTK12 View Post
              Vänkärin puoli oli helpompi. Kuskin puolella hajotin kaksi ulosvetäjää ja yhdestä ulosvetäjästä hakkasin lekalla pään uuteen uskoon, mutta irtosi Mikäli suunnittelet ryhtyväsi remppaan, niin hanki mahdollisiman tukeva ulosvetäjä. Itse en halunnut sijoittaa hirveästi ulosvetäjään, niin ainut vaihtoehto oikeastaan oli iso kukko kopio. Alkuperäinen olisi maksanut ~10x, ja takuu noissa ulosvetäjissäkin toimi.
              Kysyin siksi että usein kuulee väitteen että tienpuolelta (kuskin) on esim jarrut ruosteisemmat, kuluneemmat, pultit useammin jumissa jne..

              Olen kyllä saman mielestäni huomannut, eli kait tuossa joku ilmiö takana on.
              E61 525i, Suzuki VS1400
              Exät: Jaana, Susanna, Maija

              Comment

              • HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10941
                • Joensuu

                #22
                Originally posted by kalevik View Post
                Kysyin siksi että usein kuulee väitteen että tienpuolelta (kuskin) on esim jarrut ruosteisemmat, kuluneemmat, pultit useammin jumissa jne..

                Olen kyllä saman mielestäni huomannut, eli kait tuossa joku ilmiö takana on.
                Olisiko pakoputki syynä. Se kun lämmittää sitä puolta, joten ruostuu enemmän? :think
                e39 540iA E85

                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎