Mul oli pirellit volvossa ja veti ihan s....nasti!
Renkaat vetelee
Collapse
X
-
-
Täytyy itse kokeilla samaa. Vetelee ihan v*tusti. Renkaat on edessä 205/50-16 ja takana 225/45-16. Takana uudet renkaat ja edessä hyvät renkaat.Originally posted by tuunaaja82laitoin tänään 3 baria joka renkaaseen ilmaa. Veteleminen poistui lähes kokonaan.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
Minkä merkkiset ja malliset kumit sulla on alla? Itellä edelliset 17 tuumaset Nokian nrzi:t veteli paljon enemmän, kuin nykyiset halpis-Aurorat koossa 235/40/18. Rengasmalleissa tuntuu olevan yllättävän paljon eroja tuon vetelyn suhteen.Originally posted by Hemi...mutta, niin uskomattomalta kuin se voi tuntuakkin, mutta esim.minulla ei kiesi vetele käytännössä lainkaan 235-etu ja 275-takarenkain.
Minkähän merkkisiä/mallisia kumeja nämä vetelevät kiekot on?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Fabsu: Aurora onkin käytännössä vetelemätön ja erittäin hiljainen kuten muutkin Korean poikien kumit+GT-Radial. Itsellä on tällä hetkellä Korealaiset 19" Kumhot ja täytyy sanoa että toimii aivan täydellisesti. Ei vetelyä, eikä rallatusta=erittäin miellyttävät ajaa pitkiäkin siivuja.
Comment
-
Merkki Tyfoon ja malli muistaakseni succesor tai jotain sinnepäin. Noi kumit vetelee urissä aivan älyttömasti!! Toista kesää ajelen ja muistelin ettei uutena vedellyt pahemmin. Toisaalta sisäreunat on kuluneet enemmän eli siitä saattaapi johtua tuo raju veteleminen. Toinen mielenkiintoinen ominaisuus on täristäminen 80-100kmh välillä ensimmmäiset kilometrit ja sitten se häviää eli ilmeisesti rengas lämpenee ja rupeaa toimimaan paremmin...Originally posted by Hemi...mutta, niin uskomattomalta kuin se voi tuntuakkin, mutta esim.minulla ei kiesi vetele käytännössä lainkaan 235-etu ja 275-takarenkain.
Minkähän merkkisiä/mallisia kumeja nämä vetelevät kiekot on?
Comment
-
17" 225/45 ja paineet karvan yli 3!!! EIKÄ VETELE ENÄÄ YHTÄÄN!!!
420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
Juu tosiaan, eli muistutan vielä että minulla ei ole mitään tekemistä GT-Radialien kaupan kanssa eikä siis "oman lehmän" yksikään sorkka siinä sopassa.
Ne vain OIKEASTI ovat "ylikokoisina" kategoriassa vuoden paras ostos.
Edelleenkin...ne ken uskaltavat kokeilla, eivät taatusti pety ja varsinkin jos niitä pääsee vertaamaan nykyisiin yli 17" kokoisiin mm. Conteihin, misukoihin, Nokialaisiin tai Pirelleihin jotka oikeasti valmistavat hengenvaarallisia uraimureita hakiessaan testivoittoihin vaadittavia kymmenyksiä. Käyttöominaisuuserot ovat valtavat.
Comment
-
Ohimennen mainiten, kysyin mieheltä Tuontiosassa samalla ku laitto kumia vanteelle, että millasia käyttökokemuksia näistä on. Mutisi vaan, "jotta 11vuotta näitä on myyty eikä kukaan valittanu, joten ilmeisesti kelpaavat "Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89
Comment
-
Hyvät renkaat nuo kieltamättä ovat ajella, ainakaan 225/50 -koolla ei uria huomaa. Muuten hyvät renkaat mutta kovin äänekkäät.Originally posted by kostiSaattaa tuntua siltä, että Hemi buffaa näitä GT-radialeja joka välissä
Mutta mies puhuu asiaa, loistokumit loistohintaan.Ei mopolla mahottomia..
Comment

Comment