Kertokaahan nyt joku, että mitä eroa on alustalla ja madalluksella, ku pitäs autoon kompikumpi saada... alustassa myös iskarit ? ja onko myös ajettavuudessa suuria eroja ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
alusta vai madallus ?
Collapse
X
-
Nykytrendi on että autoa madalletaan heti kun tilaisuus tulee, vaikka auto ei tulisi rata-ajoa näkemäänkään. Mielestäni tässä kannattaa miettiä sitä, tehdäänkö tämä pelkkä ulkonäkö mielessä/siksi kun kaverillakin on, vai onko valintaan joku oikeakin syy.
Madalluksen jälkeen tunkki ei sovi auton alle, pyöränkulmat on perseellään, niitä ei välttämättä edes saa säädettyä kunnolliseksi. Kuormitus nivelille muuttuu, ja parhaassa tapauksessa näitä pääsee uusimaan useammin.
T: Olisin onnellisempi, jos autossani ei olisi edellisen omistajan toimesta madallussarjaa.
Comment
-
-
Ja kannattaa mieluummin sijoittaa kerralla hyvään jousi+iskari -settiin sen sijaan, että säästäisi iskareissa ja heittäisi madallusjouset vakioiskareille. Jo 30mm madallus riittää tappamaan vakioiskarit melko nopeasti, puhumattakaan esim. mukavuuden kärsimisestä jos verrataan että laittaa tilalle myös sopivat iskarit. Kun pelkät jouset maksavat esim. lähes 300 euroa, ja alle 700 eurolla saa mm. FK:n korkeussäädettävän "alustan" niin kannattaa pohtia.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Oon ite ajatellu madaltaa tota autoo, jos ostan madallus sarjan niin saako pyörän kulmia kohdilleen ettei rupee syömään renkaita? Millasta madallusta suosittelisitte tohon mun e36 320 coupeen?Last edited by janne635; 03-04-2006, 15:50.
Comment
-
-
Originally posted by AntzaJa kannattaa mieluummin sijoittaa kerralla hyvään jousi+iskari -settiin sen sijaan, että säästäisi iskareissa ja heittäisi madallusjouset vakioiskareille. Jo 30mm madallus riittää tappamaan vakioiskarit melko nopeasti, puhumattakaan esim. mukavuuden kärsimisestä jos verrataan että laittaa tilalle myös sopivat iskarit. Kun pelkät jouset maksavat esim. lähes 300 euroa, ja alle 700 eurolla saa mm. FK:n korkeussäädettävän "alustan" niin kannattaa pohtia."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Originally posted by MoonshineTätä kannattaa pohtia eritoten silloin, jos ei itse tee asennustyötä. Nimittäin liikkeessä asentaminen ei ole ilmaista (>200 eskoa), ja jousten vaihtamiseen menee melko monessa autossa saman verran aikaa kuin sekä iskarin että jousen vaihtamiseen. Eli toisinsanoen ne iskarit menee työn osilta sinne alle lähes "ilmaiseksi". Mutta sitten jos uusit jouset nyt, ja iskarit puolen vuoden päästä, niin sitten maksat kaksinkertaisen hinnan töistä.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Weitec GT 30/15mm alustasarja
Originally posted by oo==00==ooOon ite ajatellu madaltaa tota autoo, jos ostan madallus sarjan niin saako pyörän kulmia kohdilleen ettei rupee syömään renkaita? Millasta madallusta suosittelisitte tohon mun e36 320 coupeen?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooOon ite ajatellu madaltaa tota autoo, jos ostan madallus sarjan niin saako pyörän kulmia kohdilleen ettei rupee syömään renkaita? Millasta madallusta suosittelisitte tohon mun e36 320 coupeen?
Comment
-
Comment