En tiedä mitä Suomessa maksaa, mutta tuohon mun e92seen kysyin Lyypekin Bemarilla tarjouksen. Kaikki osat eteen ja taakse 1150e sisältäen käsijarrukengät.
Firman nimee en muista, mutta Italiasta joskus latasin jarrulevyjä, niin oli aika monta autotehtaitten logoilla varustettua rekkaa lastaamassa.
Levyinä käyttäny bremboa/zimmermania. Ilman ongelmia. Tuntuu että etenki bmw tulee enenmän vastaan kieroja levyjä? Toki levyillä on aina ollu ajettu jo aika paljon. Uutena ei ole itsellä tullut vastaan kieroja levyjä tai edes vähän ajettuna. Kuinka moni täällä sisään ajaa levyt vaihdon jälkeen? Itse olen valmistajan ohjeiden mukaan toiminut, en tiedä onko mainittavaa hyötyä ollut. Paloina käyttäny ferodoa, kohtuu edullinen ja vähän pölyttävä. Toki vielä vähemmän pölyttävä olisi mukavampi, mahtaisko ebc olla tähän parempi vaihtoehto? Toki käyttö autossa ei niin nuukaa ole jos vähän vanteet pölyttyy. Meillä pestään autoja kumminki 3-4 kertaa kuukaudessa.
Levyinä käyttäny bremboa/zimmermania. Ilman ongelmia. Tuntuu että etenki bmw tulee enenmän vastaan kieroja levyjä? Toki levyillä on aina ollu ajettu jo aika paljon. Uutena ei ole itsellä tullut vastaan kieroja levyjä tai edes vähän ajettuna. Kuinka moni täällä sisään ajaa levyt vaihdon jälkeen? Itse olen valmistajan ohjeiden mukaan toiminut, en tiedä onko mainittavaa hyötyä ollut. Paloina käyttäny ferodoa, kohtuu edullinen ja vähän pölyttävä. Toki vielä vähemmän pölyttävä olisi mukavampi, mahtaisko ebc olla tähän parempi vaihtoehto? Toki käyttö autossa ei niin nuukaa ole jos vähän vanteet pölyttyy. Meillä pestään autoja kumminki 3-4 kertaa kuukaudessa.
Itse en kyllä enää koskaan EBC paloihin koske, yhden kerran putos greenstuffeista pinnat irti takaa ja meinasin ajaa edellä menevän perään. Se riitti.
Jarrupalojen laatu ja levynkierous ei taida kovasti jutella keskenään?
- hyvät tai huonot palat, tuskin vaikuttavat tuleeko levystä kiero vai, ehkä huonoilla paloilla jopa huonommin?
- levykiero, taitaa olla sama mitkä palat sinne työntää, tuskin levy suoristuu?
Sanoisin että noin 98%lle meistä riittää ns. peruslaatuiset tarvikepalat päivittäiseen ajoon.
Autoilla on tullut ajettua arviolta noin 600-700tkm viimeisen 20vuoden aikana ja sinä aikana muutamat palat vaihdettua. Koskaan en ole ostanut uusia alkuperäisiä vaan suosinut hyviä tarvikkeita selkeästi edullisemman hinnan takia, merkkinä on ollut Atea ja Bremboa yleensä, ei ole ollut ongelmia.
Rata-ajossakin suurimmat ongelmat ovat liittyneet normaaliin jarrunesteeseen. Nesteet vaihtamalla tarkoituksen mukaisiin ei ole ollut ratapäivilläkään ongelmia jarrujen kanssa.
Itse en kyllä enää koskaan EBC paloihin koske, yhden kerran putos greenstuffeista pinnat irti takaa ja meinasin ajaa edellä menevän perään. Se riitti.
Oliko miten pitkään käytössä olleet palat? Tällä nyt lähinnä ajan takaa, että irtosiko ruosteen vaikutuksesta vai muuten vaan pintojen kiinnitys petti?
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Oliko miten pitkään käytössä olleet palat? Tällä nyt lähinnä ajan takaa, että irtosiko ruosteen vaikutuksesta vai muuten vaan pintojen kiinnitys petti?
Comment