Originally posted by vpernu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takavanteiden halkaisu, lukkopulttien takia?
Collapse
X
-
Itellä oli sama
Itellä oli sama ongelma viime syksynä. Vasta kierrehylsyillä ei tehny mitään ja aluksi ei meinannu hitsaamallakaan onnistu mut sit rupes lähteen ku saatiin oikeen kokoinen "kemppi" käyttöön. Meinaan vaan et pitää olla todella kovat virrat ku hitsaa tommoseen hankalaan paikkaan ja mustaa rautaa olevia pultteja joita hitsaa --> aivan turha hitsata jotain sinkittyjä pultteja sinne pyöränpultin perään. Lukkopultit on niin kovaa ainetta et siinä pitää olla migissä virtaa jos meinaa saada tarttumaan. Ne pultit/mutterit joita hitsaat sinne kiinni niin ota suosiolla mustia, ei auta vaikka hiosit niistä sinkit pois, jos niihin jää vähänkin sinkkiä se haurastaa hitsi sauman samantien... Vie semmoiselle pajalle se autos jossa saadaan kunnolla virtaa kulkeen langan läpi niin johan rupee irtoon..///M3 cab. 3,0 supercharger
Mercedes Sprinter 2004 316CDI kuorma-auto
E39 530d M-sport -00 -RIB-
VW Carawelle 2,5TDI 128kW T5 -07-RIB-
Dodge Ram 2500 400hv/1300Nm "vetojuhta"-RIB-
VW Multivan 2,5 TDI T5 -RIB-
Comment
-
-
Originally posted by DilletuningItellä oli sama ongelma viime syksynä. Vasta kierrehylsyillä ei tehny mitään ja aluksi ei meinannu hitsaamallakaan onnistu mut sit rupes lähteen ku saatiin oikeen kokoinen "kemppi" käyttöön. Meinaan vaan et pitää olla todella kovat virrat ku hitsaa tommoseen hankalaan paikkaan ja mustaa rautaa olevia pultteja joita hitsaa --> aivan turha hitsata jotain sinkittyjä pultteja sinne pyöränpultin perään. Lukkopultit on niin kovaa ainetta et siinä pitää olla migissä virtaa jos meinaa saada tarttumaan. Ne pultit/mutterit joita hitsaat sinne kiinni niin ota suosiolla mustia, ei auta vaikka hiosit niistä sinkit pois, jos niihin jää vähänkin sinkkiä se haurastaa hitsi sauman samantien... Vie semmoiselle pajalle se autos jossa saadaan kunnolla virtaa kulkeen langan läpi niin johan rupee irtoon..
Comment
-
-
penarin omat, avaimettomat lukkopultit
Lähti, kun koppasi kalapeetillä, eli lyömäraudalla KUNNOLLA lukkopultin päähän. "Villinä" pyörivä lukkopultin pääkappale hajosi alle kolmella iskulla ns pirstaleiksi. Loppu onkin normaalia lukkopultin availua. Toki tuolla konstilla pitää olla varovainen, etenkin jos vanteet ei saa hutilyönneistä vaurioitua.
T Nimim; "Kun järki loppuu, otetaan voima käyttöön"
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiLähti, kun koppasi kalapeetillä, eli lyömäraudalla KUNNOLLA lukkopultin päähän. "Villinä" pyörivä lukkopultin pääkappale hajosi alle kolmella iskulla ns pirstaleiksi. Loppu onkin normaalia lukkopultin availua. Toki tuolla konstilla pitää olla varovainen, etenkin jos vanteet ei saa hutilyönneistä vaurioitua.
T Nimim; "Kun järki loppuu, otetaan voima käyttöön"
Comment
-
-
Originally posted by mclyNäinhän se yleensä menee.. saa nähä mitä ens viikolla käy ammatti hitsaajan kanssa.
Comment
-
-
joo ja esim. certauniumilta (vai miten kirjoitetettiinkaan) löytyy kyllä varmasti sellasia puikkoja millä voi hitsata tuollasessa tilanteessa ja jää kiinni, puikot maksaa kappaleeltaan enemmän kuin normi puikot mutta onkin hyviä.
yhen tapasilla puikoilla mm.voi hitsata katkennutta pulttia ja hitsi ei tartu kierteisiin..F20 118d Aut.
________
Volvo S40
MB W204
e90 320d
e46 coupe
e32 730ia
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiTämä lukkopulttisatsi, minkä minä tuhosin, maksaa maksimissaan EUR 20. JOS ja KUN siihen EI ole avainta, tai se on ns jumissa, niin mitä hittoa sitä pitäisi sääliä??? Ja tilata ammattiweldaria paikalle...
Comment
-
Comment