Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zimmermann reikälevyt + EBC:n palat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5336
    • S:t Karins

    #16
    Originally posted by Matuh View Post
    Miten voi täällä väittää että ATE ceramic palat ei pölytä?

    Ikinä ei oo noin paljon pöllytelly mitkään palat paitsi Ceramicit atelta... Pari muutaman normaalin jarrutuksen kun tekee jostain 200 paikkeilta, niin jo on keskiöt pölyssä
    Originally posted by VilleP View Post
    Keraamiset ei tuota pölyä kuten tavalliset. Mikä on normaali jarrutus 200 vauhdista?




    Kuvien välissä 15 kierrosta Alastaron radalla. Pölyttääkö ATE:n keraamiset palat, sen voi jokainen katsoa kuvista.
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Guest's Avatar

      #17
      Mulla oli ex-autossa C70 zimmermannin reikälevyt ja ne kyllä kesti kunnon polkaisuja 160 vauhdistakin. Jotkut "red" kilpapalat siihen tuli hölmöyksissään laitettua, ja SE oli virhe. Normaali katuajossa jarrutusteho oli surkea, alkoivat puremaan vasta kun ne polki kunnolla lämpimäksi. Pölisi helvetisti, samoin nyt E30 on ollut jotku ferodon "racing" palat ja ne pölisee kans ihan törkeästi. Nyt tulee talven aikana alkuperäistä vastaavat hellan levyt ja palat, koska ne toimii katukäytössä parhaiten.

      Comment

      • VilleP
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2036
        • Vantaa

        #18
        Originally posted by Tommix View Post




        Kuvien välissä 15 kierrosta Alastaron radalla. Pölyttääkö ATE:n keraamiset palat, sen voi jokainen katsoa kuvista.
        No kait ne nyt tuollaisessa rasituksessa pölyää. Ne ei pölyä normaalissa liikenne ajossa niin paljoa kun normaalit palat. Ei tässä kukaan ole väittänyt että ne ei pölyä, ne pölyää vähemmän. Kuuma metallipöly tarttuu helpommin kylmä.
        F11 530xd LCI
        S2 Avant

        Comment

        • ritariässä
          BTCF Member
          • Jan 2006
          • 3377
          • Raisio

          #19
          Vanteista muuten tuli jarrupölyn kanssa nätimmät.
          E39&E93

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10923
            • Joensuu

            #20
            No normaalissa tieliikenne ajossa ei nuo ATE keraamiset pölyä juurikaan vrt. perinteiset palat. Vaaleiden vanteiden kanssa se niistä lähtevä pöly ei myöskään näy ollenkaan samalla tavalla kuin perinteisten palojen pöly. Jarrutukset 200 vauhdeista ei kyllä nyt ole ihan normaali ajoa ainakaan toivottavasti Suomessa, vaan radalla ajamista. Radalle kannattaa toki hankkia sitten siihen käyttöön tarkoitetut palat. Jos normipaloilla ajaisi 15 kierrosta Alastarolla, niin eiköhän vanteet olisi mustat. Täysin pölyttömiä paloja ei toki ole olemassakaan.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5336
              • S:t Karins

              #21
              Originally posted by ritariässä View Post
              Vanteista muuten tuli jarrupölyn kanssa nätimmät.


              Originally posted by VilleP View Post
              No kait ne nyt tuollaisessa rasituksessa pölyää. Ne ei pölyä normaalissa liikenne ajossa niin paljoa kun normaalit palat. Ei tässä kukaan ole väittänyt että ne ei pölyä, ne pölyää vähemmän. Kuuma metallipöly tarttuu helpommin kylmä.
              Totta, mutta pointtina on että markkinoilta löytyy sekä vähemmän että enemmän pölyäviä paloja kuin nämä mainitut keraamiset palat. Ja tähän pölyämiseen vaikuttaa yllättävän paljon myös jarrulevyn laatu.
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • VilleP
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 2036
                • Vantaa

                #22
                No se pointti ei ihan auennut. Eikä tuota oikein testaamatta tismalleen samoissa olosuhteissa voi todeta. EBC redstuff veti kyllä myös radalla vanteen harmaaksi, kadulla kesti vanteet siistinä kohtuu hyvin.
                F11 530xd LCI
                S2 Avant

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎