Tässä nyt pian 2 viikkoa kattellu tuota ABS-valoa ja tehnyt muutamia sangen erikoisia huomioita  . Eli kuivalla kelillä abs rykii ja jarruttaa pienissä nopeuksissa 0<20km/h ja parin jarrutuksen jälkeen viimeistään menee vikatilaan eli abs-valo alkaa palamaan. Sade kelillä taas, niin ihmeelliseltä kuin se kuullostaakin nii abs yleensä toimivat aivan normaalisti
. Eli kuivalla kelillä abs rykii ja jarruttaa pienissä nopeuksissa 0<20km/h ja parin jarrutuksen jälkeen viimeistään menee vikatilaan eli abs-valo alkaa palamaan. Sade kelillä taas, niin ihmeelliseltä kuin se kuullostaakin nii abs yleensä toimivat aivan normaalisti  eli ei syty valo, eikä mene renkaat lukkoon jarruttaessa (kokeiltu hiekalla ja nurmikolla)! ..eikös nämä sähköiset viat yleensä tule ilmi juuri koskeissa olosuhteissa, nyt vaikutus on päinvastainen
 eli ei syty valo, eikä mene renkaat lukkoon jarruttaessa (kokeiltu hiekalla ja nurmikolla)! ..eikös nämä sähköiset viat yleensä tule ilmi juuri koskeissa olosuhteissa, nyt vaikutus on päinvastainen 
 
Tästä sitten ehdotuksia? Auto ei ole ollut rahatilanteen vuoksi vielä piuhan päässä.. josko se vika sieltä selviääkään Anturit on kertaalleen mittailtu ja tulokseksi saatu kaikista noin 1,0 - 1,1KOhm, voihan niistä silti joku olla paskana
 Anturit on kertaalleen mittailtu ja tulokseksi saatu kaikista noin 1,0 - 1,1KOhm, voihan niistä silti joku olla paskana  En ole kokeillut mutta meneekö järjestelmä heti vikatilaan jos abs-anturista on piuhat irti, joten tällä menetelmällä voisi sulkea viallisen anturin pois laskuista.. ei varmaankaan toimi näin
 En ole kokeillut mutta meneekö järjestelmä heti vikatilaan jos abs-anturista on piuhat irti, joten tällä menetelmällä voisi sulkea viallisen anturin pois laskuista.. ei varmaankaan toimi näin 
Jollakin tarjota halpaa anturia..? tiedä sitten onko samanlaiset joka nurkassa 
							
						
					 . Eli kuivalla kelillä abs rykii ja jarruttaa pienissä nopeuksissa 0<20km/h ja parin jarrutuksen jälkeen viimeistään menee vikatilaan eli abs-valo alkaa palamaan. Sade kelillä taas, niin ihmeelliseltä kuin se kuullostaakin nii abs yleensä toimivat aivan normaalisti
. Eli kuivalla kelillä abs rykii ja jarruttaa pienissä nopeuksissa 0<20km/h ja parin jarrutuksen jälkeen viimeistään menee vikatilaan eli abs-valo alkaa palamaan. Sade kelillä taas, niin ihmeelliseltä kuin se kuullostaakin nii abs yleensä toimivat aivan normaalisti  eli ei syty valo, eikä mene renkaat lukkoon jarruttaessa (kokeiltu hiekalla ja nurmikolla)! ..eikös nämä sähköiset viat yleensä tule ilmi juuri koskeissa olosuhteissa, nyt vaikutus on päinvastainen
 eli ei syty valo, eikä mene renkaat lukkoon jarruttaessa (kokeiltu hiekalla ja nurmikolla)! ..eikös nämä sähköiset viat yleensä tule ilmi juuri koskeissa olosuhteissa, nyt vaikutus on päinvastainen 
Tästä sitten ehdotuksia? Auto ei ole ollut rahatilanteen vuoksi vielä piuhan päässä.. josko se vika sieltä selviääkään
 Anturit on kertaalleen mittailtu ja tulokseksi saatu kaikista noin 1,0 - 1,1KOhm, voihan niistä silti joku olla paskana
 Anturit on kertaalleen mittailtu ja tulokseksi saatu kaikista noin 1,0 - 1,1KOhm, voihan niistä silti joku olla paskana  En ole kokeillut mutta meneekö järjestelmä heti vikatilaan jos abs-anturista on piuhat irti, joten tällä menetelmällä voisi sulkea viallisen anturin pois laskuista.. ei varmaankaan toimi näin
 En ole kokeillut mutta meneekö järjestelmä heti vikatilaan jos abs-anturista on piuhat irti, joten tällä menetelmällä voisi sulkea viallisen anturin pois laskuista.. ei varmaankaan toimi näin 
Jollakin tarjota halpaa anturia..? tiedä sitten onko samanlaiset joka nurkassa
 
							
						
Comment