Mitäs hyötyä niillä meinasit hakea?
Mun tapauksessa oli järkevin tapa saada keula/perän taso balanssiin, koska olin juuri asentanut uuden alustasetin.(30/15)
Madalsi tässä tapauksessa keulaa juuri luvatut 18mm.
Asennuksen jälkeen madallus 48/15.
ei mene iskarit kasaan, vaan jousi nousee ylöspäin.
NO jos se kerran madaltaa, niin eikö se iskari mee enemmän kasaan!! (tuntee itsensä taas tyhmäksi!)
Jos iskareiden kiinnityskohtia ( ala että ylä ei muuteta ja keula madaltuu,
niin mitä tapahtuu iskarille?? Taitavat pirulaiset mennä enempi kasaan!
onpa aikas hintavia..pitäs saada keulaa vähän alemmas.. tossa mun ropposessa on varmaan joku m-alusta... montakohan senttiä on eroa orggisjousiin tommosella m-alustalla?
onpa aikas hintavia..pitäs saada keulaa vähän alemmas.. tossa mun ropposessa on varmaan joku m-alusta... montakohan senttiä on eroa orggisjousiin tommosella m-alustalla?
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
ei mene iskarit kasaan, vaan jousi nousee ylöspäin.
Pakkohan iskareiden on olla enemmän kasassa, jos pistää madaltavat jousilautaset, kun korikin tulee alaspäin. Jousijalan pituus pienee ja samalla iskareiden liikematka.
Se hyöty niissä on, että voit pistää pidemmän jouset ja päästä samaan laskuun, kuin lyhyemmällä jousella. Pidemmät jouset ovat pehmeämmät ja näin ollen mukavammat normaali ajossa, mutta kuitenkin auto saadaan matalaksi.
E46 330i M-sport touring
ex A4 Qt - ex E36 323i M-sport touring - ex E30 325i
sigpic
Pakkohan iskareiden on olla enemmän kasassa, jos pistää madaltavat jousilautaset, kun korikin tulee alaspäin. Jousijalan pituus pienee ja samalla iskareiden liikematka.
Se hyöty niissä on, että voit pistää pidemmän jouset ja päästä samaan laskuun, kuin lyhyemmällä jousella. Pidemmät jouset ovat pehmeämmät ja näin ollen mukavammat normaali ajossa, mutta kuitenkin auto saadaan matalaksi.
Comment