Originally posted by markok
Konien laiton jälkeen puoltaa. (neuvoja toteltu. vika säilyy edelleen)
Collapse
X
-
Valitettavan yleistä! Kun mä käytin omaa kikkaretta laitossa, tosin merkkihuollossa niin siellä oli ihan toinen meininki. Paikat oli ihan jumissa niin ne purki koko paskan ja laitto yön yli likoamaan johonkin tököttiin ja säätivät seuraavana aamuna kulmat kohilleen.Retard Member
-
Jep, tuplahintaa olet valitettavasti maksanut, itse maksoin Kaerlan Kumin huollossa 50€ kulmien säädöistä. Nyt vien toisen katiskan Teboil huoltamo Aaltosille, muistaakseni 60€ sanoivat hinnaksi. Kävin hakemassa vielä varmuudeksi uudet tarvittavat pultit ja mutterit Metro-Autosta, eivät silloin voi valittaa etteivät uskalla vääntää pulttia auki jos menee poikki. Auki vaan vaikka väkisin prkele!Originally posted by Beast_ManNiin kyllä mäkin jotain odottaisin 118€ saavani vastineeksi. Ilmeisesti olen vielä tuplahinnan maksanut tästä suorituksesta muihin paikkoihin verrattuna.
Comment
-
No niin tällaiset tuli nytten vaihdettua kronologisessa järjestyksessä:.
-Konit eteen
*Rupesi puoltamaan aina siihen suuntaan mihin viimeksi kääntyy*
-Ohjauskulmien säätö -ei auttanut
-Raidetangojen päiden vaihto. Kumpikin puoli
-Ulompi ja sisempi pallonivel vaihdettu. Kumpikin puoli
-Koiranluut. Kumpikin puoli
-Ohjauskulmien säätö
Ja arvatkaas mitä edelleen sama vika.
Nyt rupeaa oleen huuli pyöreenä. Tuli kyllä todella paljon parempi ajettava näiden laittamisen jälkeen, mutta edelleen se pää vika on säilynyt.
Ainoa mikä itsellä tulee enää mieleen niin olisi ne laakerit siellä iskarin päässä. Jos ne ovat huonossa jamassa niin mitenkä vaikuttaa ajamiseen?sigpic
Hakkarainen approves this post.
X5 4.4i -2003
ex:
E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
E46 325Ci 2001
E39 528iA Shadowline -96
E36 325i coupe -92 "afterburner"
Comment
-
Laakerit tai sitten uupuu jotain yläpäästä. On tullut joskus samanlainen ilmiö vastaan kun yläpää on kasattu väärin. Eli paketti auki ja tarkista että kaikki on oikein. Tossa KUVA oikeasta järjestyksestä.Originally posted by Beast_ManNo niin tällaiset tuli nytten vaihdettua kronologisessa järjestyksessä:.
-Konit eteen
*Rupesi puoltamaan aina siihen suuntaan mihin viimeksi kääntyy*
-Ohjauskulmien säätö -ei auttanut
-Raidetangojen päiden vaihto. Kumpikin puoli
-Ulompi ja sisempi pallonivel vaihdettu. Kumpikin puoli
-Koiranluut. Kumpikin puoli
-Ohjauskulmien säätö
Ja arvatkaas mitä edelleen sama vika.
Nyt rupeaa oleen huuli pyöreenä. Tuli kyllä todella paljon parempi ajettava näiden laittamisen jälkeen, mutta edelleen se pää vika on säilynyt.
Ainoa mikä itsellä tulee enää mieleen niin olisi ne laakerit siellä iskarin päässä. Jos ne ovat huonossa jamassa niin mitenkä vaikuttaa ajamiseen?Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Oliskohan jäänyt tuo prikka num 7 pois.
Kuvera prikka num 6 on ainakin paikallaan.sigpic
Hakkarainen approves this post.
X5 4.4i -2003
ex:
E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
E46 325Ci 2001
E39 528iA Shadowline -96
E36 325i coupe -92 "afterburner"
Comment
-
Jos juuri se seiska puuttuu niin iskari puristaa kasaan sen kuperan nro 6 lätkän lyttyyn ja samalla jumittaa laakerin.Originally posted by Beast_ManOliskohan jäänyt tuo prikka num 7 pois.
Kuvera prikka num 6 on ainakin paikallaan.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Mahtavaa - mahtavaaOriginally posted by RobiJos juuri se seiska puuttuu niin iskari puristaa kasaan sen kuperan nro 6 lätkän lyttyyn ja samalla jumittaa laakerin.
Täältä tullaan ajamisen ilo!!!
sigpic
Hakkarainen approves this post.
X5 4.4i -2003
ex:
E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
E46 325Ci 2001
E39 528iA Shadowline -96
E36 325i coupe -92 "afterburner"
Comment

Comment